ik ga vanavond vis maken....normaal maak ik het als ovenschotel en dan marineer ik de vis van te voren, dit ben ik even beu en wil het nu lekker bakken in de pan maar wat vinden jullie lekkerder...paneren en dan frituren of gewoon zo in boter bakken ??
Beetje inwrijven met olijfolie en zout en peper, laurierblaadjes of citroenschijfje en in aluminiumfolie de oven in. Oeeee dat word vanavond vis met als toetje rabarber
Even druppelen met citroensap om het voor te laten garen, dille en mosterdzaad erop en dan even onder de grill....jammie
Ik doe het altijd insmeren met tomatenpuree, en dan in olijfolie (flinke laag) bakken met stukjes knoflook (hier doe ik er heel veel van omdat ik het heerlijk vind om daarna de knoflook zo te eten), een rode ui in stukjes en tomaat in stukjes. Lekker zachtjes bakken en keren, het valt wel meestal uit elkaar, maar het is heel lekker.
missym als ik de vis marineer gaat dat ook met tomatenpurree, verse peterselie, citroensap, olijfolie, zout peper en komijnpoeder heel lekker maar wilde eens keer wat anders dan de tomaatsmaak