Tja hoe nu?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door kiwe2001, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    Hallo,

Ik moet even mijn hart luchten hoor!
    Ik ben 29 en heb twee geweldige kinderen van 10 jaar. Ik ben al 2 jaar weg bij de vader van de kinderen omdat dat gewoon niet meer ging, contact is overigens redelijk tussen de vader en mij.
    Nu heb ik niet zo lang geleden een hele korte relatie gehad van een aantal weken, nu blijkt dat ik 7 weken zwanger ben van hem maar de relatie was al over voor ik wist dat ik zwanger was. Ik heb er wel over nagedacht om het kindje weg te laten halen omdat mijn financiele situatie ook niet al te best is omdat ik uit de relatie van de vader van mn andere 2 kinderen een aardige schuld heb overgehouden en nu in de schuldsarnering zit, en omdat t qua de vader van t kindje en mij niet de ideale situatie is.Ik heb het verteld aan hem en gelukkig wilt hij mij alle steun geven die hij kan geven, we hebben nu ook een vriendschappelijke relatie. En ik ben ook erg blij dat hij het zo opvat. Nu hebben wij besloten om het kindje te houden, het zal wel aardig moeilijk worden soms maar ik weet wel dat t kindje heel veel liefde zal kennen! Ik vraag me af en toe wel af of ik dan niet erg egoistisch bezig ben om het kindje te houden!
    Nou dit was het even, ik wilde voornamelijk even mijn verhaal kwijt!

2. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb je verhaal gelezen en ik wil even zeggen dat ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.
    Ik denk dat als je het weg had laten je altijd zal blijven denken.. wat als ik het had gehouden.. dan..

Het is natuurlijk heel fijn dat je wel steun krijgt van je ex. Met wat hulpt denk ik dat het allemaal goed gaat komen en dat je straks een super mooie baby in je armen hebt..

Succes!

3. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Ik vind je alles behalve egoistisch! Je kiest uit liefde voor je kindje en dat heeft niets met egoisme te maken! Je bedoelt zeker dat je vindt dat jouw situatie niet ideaal is om een kindje op te voeden, terwijl je het het beste wilt bieden? Nou, jouw keuze maakt alles al duidelijk: dat je ervoor gaat en dat je ondanks de situatie waarin je nu verkeert, je kindje zowieso het beste biedt, nl. liefde.
    Het is fijn dat je ex je steunt, jullie komen er samen vast wel uit!

Ik wens je veel sterkte maar bovenal wens ik je een heel fijne zwangerschap en geluk toe.

gr. Pinda83

4. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je laatste gedeelte had mijn verhaal kunnen zijn, ook zwanger nog een kortstondig iets. Al beëindigd voor ik er achter kwam dat ik zwanger was.. maar hier heeft de "vader" nadat ik het verteld heb niets meer van zich laten horen. Dus het is al super dat hij bij jou zo positief heeft gereageerd!

Ik vind het ook niet egoïstisch hoor, de situatie is misschien niet helemaal super. Maar ach, als je je kindje verder wel alle liefde etc kan geven... denk dat dat het belangrijkste is!

Heel veel sterkte!

5. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    God meiden dank jullie wel voor deze woorden, doet me heel wat! Je wordt er soms zo onzeker van.
    Bang ook voor de reactie van mn omgeving, bang dat ze zullen zeggen jeetje waar begint ze aan!! Mensen hebben zo snel een oordeel klaar, ik weet het daar moet ik maling aan hebben, maar wil niet gezien worden als dat zielige hoopje!
    Maar wat betreft mijn kindje!! Ik zal zo ontzettend mijn best doen om het kindje een goede basis te geven!

Dank jullie wel!!

6. spidertje

spidertje Lid

27 okt 2011
    20
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Groningen
    Lieve schat,

zoals je zelf al zegt je moet maling hebben aan wat mensen denken. Ik raakte ruim 4 jaar geleden zwanger van en maroc, ben helemaal door het slijk gehaald. Vader zei bij het woord zwanger, zoek het maar uit.

1,5 jaar later raakte ik weer zwanger van een andere maroc, vader had er enorm veel moeite mee, maar uiteindelijk besloten er te zijn voor ons en voor zijn kindje. Helaas heeft het nooit zo mogen zijn.

Vervolgens kreeg ik een relatie met iemand die al 2 kids heeft uit een eerdere relatie. Iedereen keek me aan van kind waar begin je aan.

Inmiddels ben ik verhuisd, 180 km verderop. Niemand die meer over me praat, tuurlijk voelt dat lekker aan. En leukste... paar weken terug was ik weer even bij me familie in het oosten en zeiden een aantal mensen dat ze het zo knap vinden hoe het is gegaan.

Kortom, trek je er niets van aan. Als jij denkt dat je jouw kindje liefde kan geven, dan zit het goed. Daar kan geen geld tegenop!
    Veel mensen maken zich druk om de financien, wij hebben het ook niet breed, en nu ben ik ook zwanger. Maar ik ben zelf ook groot geworden met weinig. Mijn mams gaf me liefde en dat was het belangrijkste, niet die dure kleren of me huis vol speelgoed!

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Goed dat je gaat voor het wondertje in je buik! Egoistisch? nee vind ik niet. Je gaat voor het nieuwe leven in je buik. En wat Spidertje ook zegt, liefde is het belangrijkste.

Goede zwangerschap gewenst!

8. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    Heeey goeienavond!!

oooh zo heerlijk om te lezen dt ik niet de enig ben!
    Ik heb trouwens vannacht een aardig e bloeding gehad, ik dacht dat het helemaal fout zat.
    Heb s'morgens meteen de verloskundige gebeld en ik kon vanmiddag meteen terecht voor een echo! Alles was goed!!!!! Ik ben zelfs verder als ik dacht, ik had gedacht dat ik 7 weken was maar ben al 9 weken zwanger en 3 dagen!!

Even weer terugkomend op mijn verhaal, ik ga inderdaad mijn uiterste best doen mijn kindje een geweldige toekomst te geven, ik heb het ook met minder moeten doen en ben daardoor ook geen slechter mens geworden. Enneh idd mensen lullen toch wel over je!

bedankt ladie's!!!

Deel Deze Pagina