Help er zit een aliën in mijn buik, wilde ik typen. Want zo voelt het. Alsof er een baby aan het trappelen is in mijn buik en ik ben absoluut niet zwanger. Wel een maand of zeven geleden bevallen. Het gevoel in mijn buik is echt het beste te vergelijken met een trappelende baby. Ik heb zelfs een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten. (Ik dacht, ik zou toch niet zo'n absurd ongeloofwaardig verhaal zijn van een moeder die 6 maanden zwanger is zonder ronde toeter en er tijdens de bevalling achterkomt) Ik vind het maar vaag. Zijn m'n darmen misschien zo gigantisch aan het ploppen en doen? Het is echt best heftig 'getrappel'. Herkent iemand dit? En wat doe ik ertegen?
Niemand? Het is ook raar natuurlijk. En dat op dit tijdstip. Misschien daarom. Maar het leed dat ontzwangeren heet.... Het valt me tegen. Ik was zo'n megafitte happy zwangere, ook de kraamtijd op en top in m'n herinnering. Maar nu?! Het getrappel is een ding maar de waslijst van kwaaltjes is langer. Tot zover mijn monoloog.
Ik heb vrij veel last van mijn darmen en herken je gevoel idd. Soms rommelen ze zo erg dat mijn buik heen en weer gaat
heb het bijna dagelijks. heb spastische darmen. soms zie je het gewoon bewegen.... (heb erg dunne buikwand dus dan zie je dat snel... af en toe denk ik ook he? hahaha
Ik heb dat ook nog tot een jaar na de bevallign gehad Darmen idd, zei de huisarts. Het is nu helemaal weg.
Oké ben dus duidelijk niet de enige. Ik blijf het apart vinden haha! Ik ga er maar verder niet mee naar de huisarts. Ben ook allang blij dat ik verder geen darmklachten of buikpijn heb. De aliën in m'n buik houdt zich vandaag redelijk koest.
Idem. Zou er soms paranoïde van worden... Wel icm vaak buikpijn. Vroeger werd er gezegd dat ik een spastische darm had. Maar dit verschijnsel heb ik echt pas sinds de tweede bevalling.
Ik ben nooit zwanger geweest en heb ook last van beweging voelen in mijn buik. altijd gepaard met fikse kramp. Op mijn 13e is door mijn huisarts spastische darm vastgesteld. Wel fijn dat je geen kramp hebt.
Het kunnen ook spiertrekkinkjes zijn van bijv. Diepere buikspieren. Net als zo'n trillend oog. Dat heb ik namelijk wel eens gehad!