Ik denk dat je echt zwanger bent, bij de laatste is hij duidelijk opgedroogd en bij de eerste foto vanochtend zie ik iets vaags. Blijkbaar net als kruidvat, het begint heeeeeeeel licht en droogt donkerder op!
Zou wel heeeeel erg tof zijn.. Een broertjenof zusje voor mijn kleine meisje.. Denk ook wel dat ik zwanger ben.. Heb al heel wat van deze testen versleten en dit is nog nooit gebeurd.. Ze zijn altijd omo wit geweest.. Maar durf nog niet echt een gat in de lucht te springen.. Zo bang alsnog teleurgesteld te worden
Ik vind het wel gek dat de streep pas na zo'n lange tijd duidelijk wordt. Op je eerste foto's van vandaag zag ik het niet, maar na opdrogen wel. Ik zou iig een kv test doen. Spannend hoor, ik duim nog even !
Ik denk dat je zwanger bent, ik heb ook al heel wat van deze testen gedaan. En echt omo witte achtergrond. Altijd, ook bij opdrogen. Succes!
Nou dames... Ik denk dat ik toch mag juichen! Heb zojuist een clearblue plus test gedaan.. Volgens de bijsluiter moet je de uitslag binnen 10 aflezen. Heb een klokje erbij gelegd die aftelt van 10 naar 0 en binnen enkele minuten komt er een streepje... Een lichte + Wat vinden jullie????