nou had gister al een test gedaan, en daar stond op niet zwanger... En ik weet gewoon heel zeker dat ik zwanger ben!! Dus een uur geleden nog eens een test gedaan, en ja hoor ik ben zwanger... Kan het bijna nog niet geloven...jeetje... liefs fay
faytje!!!!!! nogmaals van harte gefeliciteerd meid! klim maar snel op je roze wolkje, en geniet er van!!!! liefs elfje
Fay, van harte gefeliciteerd. De symptomen waren overduidelijk he Geniet maar lekker van je zwangerschap. Liefs, Bibi
zit al een beetje te zweven op die roze wolk elfje .. Ja, bibi de verschijnselen waren overduidelijk, maar het rare was, ik wist het gewoon... Gister teste ik negatief, en mijn man vroeg, en ben je nu teleurgesteld??...ik zei meteen nee, ben toch zwanger... .. fay
yyyyyeeeeessss.....alweer een bij de zwangerenclub. Gefeli Fay...je symptomen logen er idd niet om hoor! Geniet van het kleintje in je buik en ik hoop dat je vlekkeloos je zwangerschap doorloopt! Knuffelsssss
Dankjewel allemaal!!!! ... Ja, de syptomen waren echt aanwezig!! Enne, natasja, je had gelijk hoor!!...Wilde eerst een paar dagen wachten met testen, maar ik was er zo zeker van .. liefs fay
Ooohh Fay, wat geweldig!!!!! Super gefeliciteerd meis!!!! Ik log net in hier op de site en ik zag je banner onder een berichtje staan!!! Dus ik begon hier gelijk te gillen: "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is zwanger!!!!!!" Mijn vriend schrok zich de blubber......