tja t wil toch niet zo lukken!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door krientje, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    hallo

Wij zijn nu ruim jaar bezig en helaas het is nog niet gelukt we hebben al 2 zaadonderzoeken gehad ,en de de beweeglijkheid was eerst ook niet goed maar nu was 80 procent goed maar de vorm ja dat is helaas niet goed 98 en 97 procent slecht! ik ben ook al twee keer bij de gyn geweest en hij gaat als goed is de volgende cyclus echte onderzoeken doen.

maar ik snap niet waarom de gyn nog niet heeft gezegd over mn ventje van we gaan jou ook binnekort onderzoeken bij hem is het sowieze slecht.

dus ja we gaan ook de mmm in! (helaas)

veel liefs

2. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Succes meid, ik kan me voorstellen dat je het frustrerend vind :(
    Hopelijk gaan ze goed onderzoeken en weet je in ieder geval wat je kan verwachten binnenkort.

Als je je hart wil luchten dan doe dat gerust, genoeg meiden hier die je een steuntje in de rug kunnen geven en met je mee kunnen leven.

Sterkte!

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mijn gyn zijn de vormen niet zo belangrijk. Ze kijken eerder naar de beweeglijkheid en aantal.

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Jinky

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes!
    hopelijk raken jullie met behulp van de MMM snel zwanger ;)

6. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Helaas welkom hier , het is een spannende tijd ja. Veel succes en hopelijk gaat alles een beetje snel met die onderzoeken.

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Veel succes en hopelijk mag je snel weer uit de mmm.

liefs, Timonneke

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Helaas welkom op deze kant van het forum.
    Heel veel succes met jullie start in de MMM
    Dat er maar gauw een mooie baby in je buikkie mag groeien!
    Elmo

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook hier een geval van verminderde kwaliteit van mijn mannetjes zaad! Aantal was nog net ok, beweeglijkheid viel met momenten ook goed mee maar ons "probleem" was ook de vorm van de zaadjes.

Onze gyn zei dat een zaadje met twee staartjes of een verkeerde kop nu eenmaal niet goed kunnen bevruchten! (Bij ons scoorden we gemiddeld tussen 1% en 3% goed zaad). Het zou niet onmogelijk moeten zijn om op een natuurlijke manier zwanger te worden maar het zou wel eens heeeeeeel lang kunnen duren (wij waren op dat moment al 1,5 jaar bezig dus zijn dan maar met behandelingen begonnen)!

De gyn heeft bij mijn man ook geen verdere onderzoeken gedaan... er kan immers niet veel aan gedaan worden en als bij jou verder alles goed is zullen jullie wss (als jullie dat willen) met behandelingen mogen starten! Hopelijk mogen jullie met een beetje hulp snel zwanger worden!

Deel Deze Pagina