Ik heb vanmorgen toch nog maar een testje gedaan om een beetje zekerheid te krijgen, maar ja zo als verwacht eigelijk was hij negatief. Tuurlijk wel balen omdat mijn lichaam nu anders als anders is met wel symptonen, maar oke we wachten het wel af. Moet als het goed is tussen de 22 en de 26 ergens mijn nod krijgen dus daar houd ik me dan maar even aan vast, Hoop alleen dat we als we op vakantie gaan en dat is dan 28 juli wel een beetje duidelijkheid hebben. (Of natuurlijk een leuk verjaardagskadootje) Zodat we dan zonder spanning lekker vakantie kunnen houden. Meiden fijn dat jullie allemaal zo mee leven. Groetjes Esther
Geef de hoop niet op! 10 dagen voor je NOD is ook wel erg vroeg voor een positieve test! Suc6 met afwachten! x Mir
Hallo Natasja Vorige ronde was ik 4 dagen overtijd en kreeg toen lichte bloeding van 2 dagen, nu afgelopen vrijdag had ik weer een klein beetje (veegje) bloed. Heb toen ik 1 dag overtijd was getest (negatief) en daarna niet meer vandaar dat ik nog een keer getest heb om zekerheid te hebben dat ik niet als nog toch misschien zwanger zou zijn. (wat ik wel hoopte) groetjes Esther
als je vrijdag bloed had heeft dat denk ik meer met je ei te maken dan met een innesteling. vrijdag was misschien de dag na je ei? innesteling vind 5 tot 10 dagen na ei plaats, dat kan dus niet