Tja....toch een test gedaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder3, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    De pijn in mijn tepels is weg maar nu heb ik het idee dat mijn borsten voller zijn geworden en heb s'avonds als ik op de bank zit lichte pijn in mijn buik en onder in mijn rug.
    Net waren we bij kennissen en toen kreeg ik het ineens warm, ging gewoon zweten en werd een beetje duizelig terwijl we buiten zaten te kletsen.
    Nu ben ik thuis en ben ontzettend moe en branderige ogen en misselijk, dit heb ik al een paar dagen en dat terwijl ik gewoon een goede nachtrust heb.
    Ik snap er niks meer van. :(

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik ben ook zeer benieuwd of de pendel klopt, heb zelf een periode actief gependeld maar dan met kaart...

Misschien pak ik het wel weer op...

Ik kom zeker even meelezen hier om te kijken hoe het bij jullie gaat met het zwangeren!

Liefs ninetje

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Blijven hopen meis, duim alvast
    Maar bh's enzo heb ik ook al gehad en dat bleek gewoon aan het wassen te liggen.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik klem me er niet op vast maar toch blijf ik duimen ;)

Aan het wassen van mijn bh's ligt het niet ik heb vorige week 2 nieuwe gekocht en een daarvan trok ik eergisteren pas aan en zit best krap. Ze puilen er nog net niet uit. :(

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik moet zeggen dat ik, nu ik met de pil ben gestopt, steeds heel volle borsten krijg als ik ongi moet worden....
    En vaak heel gevoelig ook. Dus daar ga ik niet meer op letten als ik af zit te wachten....(valt me toch ff op dat ik dus nu geen zere en vollere borsten heb, zo'n weekje voor mijn NOD... :( )

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat heb ik vaker gehoord dat je na het stoppen met de pil vollere borsten kunt krijgen tegen je NOD maar er lopen ook ineens 2 dikke aderen over mijn borsten heeft dat dan ook met de pil te maken? :(

Pfff moet zo gaan werken van 9.00 tot 20.00 en heb helemaal geen zin :(

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou nee, dat lijkt me dan weer een zwangerschaps ding...pppff....dusssssssssssssssssss...afwachten maar weer!!! :)

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Pfff dat afwachten en die onzekerheid is om gek van te worden. :cry:

En misschien houd me lichaam me wel voor de gek :(

9. kukelesaantje

4 jul 2006
    38
    0
    0
    Ik wordt helemaal depri van jullie verhaaltjeszeg! Want vlak na het klussen had ik wel veel steken in mijn onderbuik, maar dat is al weg en ook wel meer hoofdpijn. Voor de rest heb ik geen gevoelige borsten (nooit gehad), geen misselijkheid, geen duizeligheid en ben ook niet moe. Dus waarschijnlijk waren die steken gewoom spierpijn van het klussen en de hoofdpijn komt door het peinzen of ik zwanger ben.
    Toch blijf ik hoop houden en ga zondag testen, tenmiste als ik vrijdag of zaterdag niet ongi ben geworden natuurlijk.

depri-groetjes :cry:

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Niet al te snel depri worden hoor meis....ik heb hier genoeg dames gelezen die niets voelden...maar hartstikke zwanger waren!!! Dus kop op.......en wacht..... ;)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Meis, mijn buurvrouw had iedere maand last van die "zwangerschaps"verschijnselen en iedere keer was het niks en toen had ze een maand helemaal niks geen kwaaltjes en toen bleek ze zwanger te zijn. ;)

12. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week ook erg veel last van mijn buik, vooral onderin krijg ik dan een soort pijnscheuten. Verder ben ik erg moe en heb soms last van m'n borsten. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan testen of dat ik :evil: :evil: krijg!
    Vandaag liep ik echt te twijfelen of ik al een test zou doen maar ben bang dat die (nog) negatief is en dan wacht ik liever toch nog een paar dagen. Maar ja die "spanning"!!! Ik word er gek van!!

Gependeld door Sonja --> al zwanger van een meisje

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik snap wat je bedoelt Suus...ik loop ook al te wachten wanneer ik een test zou kunnen doen.... ;)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Suus: Hele grote kans dat de test nu negatief zal zijn. Ik zou als ik jou was toch echt wachten tot je NOD en misschien zelfs nog paar dagen na je NOD. Er zijn er op dit forum al zoveel geweest die te vroeg testte en het negatief was en dat ze daardoor nog zenuwachtiger werden door de onzekerheid.....Maar 10 dagen voor je NOD testen heeft volgens mij geen zin, zit nog geen of nauwelijks HCG in je lichaam....

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Suus ik begrijp heel goed wat je bedoeld, alleen ik heb dus een test gedaan, veel te vroeg :oops: en dus negatief en weggegooid geld.
    nu wacht ik lekker tot na mijn NOD als ik overtijd ben natuurlijk ;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nu had ik vandaag ook af en toe steekjes links in mijn buik en nu als ik loop heb ik lichte pijn in mijn linker lies. Ook is mijn buik wat opgezet maar dat zou natuurlijk ook door te aankomende :evil: :evil: komen.

Heel raar allemaal en dat wachten wordt ook steeds minder leuk. :(

17. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Eigenlijk krijg je pas echt zwangerschapskwalen als je ongeveer 5 weken bent volgens mijn verloskundige. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen hoor, die er al eerder las van hebben. Ook ik had nergens last van, maar was toch echt zwanger hoor! Nu beginnen de kwalen pas te komen en voel ik mij op en top zwanger...

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zonnestraal, ik zeg ook niet dat ik zwanger ben hoor maar ik heb allemaal van die rare klachten en dat kan ook door het ontpillen komen.
    Dus ik word gek van dat wachten op mijn NOD want je weet maar nooit natuurlijk. ;)

Ik vind het hardstikke leuk dat jij zwanger bent hoor meis ;)

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    pfff ik denk dat mijn :evil: :evil: eraan zitten te komen, had net hele lichte bruine afscheiding :oops:
    Is dit een teken voor de :evil: :evil: ??

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh balen Noesje. Het kan natuurlijk nog van alles betekenen maar bij mij is het een duidelijk teken dat m'n ongesteldheid eraan komt.

Deel Deze Pagina