Doe ik het goed?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Livoli, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hallo! :D

Ik ben nu bijna een half jaar geleden met de pil gestopt en eind maart / begin april willen we gaan voor ons eerste kindje!

Nu ben ik al al mijn cyclussen aan het bijhouden wat ik wanneer voel, zodat ik mijn lichaam goed leer kennen voordat we beginnen!
    Ik heb mij ingelezen in het temperaturen en ben daar deze ronde mee begonnen.
    Inmiddels zit ik op dag 16 en heeft FF mijn eisprong op dag 11 gezet. Dat zou kunnen kloppen want ik heb hem gevoeld en dag ervoor had ik flink vruchtbaar slijm.

Maar mijn vraag is of ik wel goed temperatuur. Elke ochtend om 7 uur ook in het weekend. Doe het rectaal (eerste keer geen pretje, maar ach, het went :p ).
    Maar ik woon in het zuiden en heb afgelopen dagen toch wel carnaval gevierd en lag dan rond 2 uur a half 3 in bed. Klopt de temperatuur dan nog wel?

2. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Je temp kan dan iets verschillen maar je moet minimaal 3-4 uur slaap hebben gehad en dat had je wel.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Er staat minimaal 5 uur aaneengesloten stuk slaap voor.
    Dat sommige mensen met 3-4 uur slaap stabiel in hun temperatuur blijven zegt niets over andere vrouwen.
    Plus dat je met carnaval misschien hebt gedronken??
    Alcohol kan de temperatuur beïnvloeden. Bij mij is mijn temperatuur, zelfs met 2 glaasjes, hoger dan normaal.

Deel Deze Pagina