late eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famama, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famama

famama Lid

1 mei 2015
    13
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik ben nieuw op dit forum, en dacht misschien zijn er wel dames die hetzelfde hebben als mij.

Ik ben 31 jaar heb al een dochtertje van bijna 3 jaar en nu willen we heel graag een tweede kindje.

Ik ben in september gestopt en had meteen een normale cyclus van 28 a 29 dagen. Niks om over te klagen dus.

In het begin had ik zoiets van och we zien wel maar na een paar maanden dacht ik nu ga ik maar eens ovulatietesten gebruiken.
    En wat bleek ik had niet naar 2 weken mijn ovulatie maar bijna 3 weken.
    Volgens de huisarts niks om je zorgen over te maken.

Maar wat zijn jullie ervaringen ermee of zijn er dames met dezelfde ervaringen.

Sorry voor het lange verhaal hihi.

Groetjes......

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#2 XmoonlightX, 1 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2015
    Hoi ! Hier zwanger geworden in een cyclus van 43 dg.. Ei pas op dag 28
    Als je later een eisprong hebt, zegt dit niks over de kwaliteit vh eitje, aldus mijn gyn :D

Oh wacht je hebt wel een cyclus van 28 dg alleen pas op dag 21 je eisprong??
    Wat ik van hier begreep is dat als de lf fase korter is dan 9 dg dit wel de innestelling in de weg kan staan. Als het bij jou dus 7 dg is, heeft het misschien niet genoeg de tijd om in te nestellen..maar goed ook hier gaat net zoals met alles verschillende verhalen over :D

Er loopt hier een topic over korte lf fase..
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/565148-korte-luteale-fase-zwanger-worden-clubje.html

Misschien dat je hier wat aan hebt?

3. famama

famama Lid

1 mei 2015
    13
    0
    0
    Dank je xmoonlightx

Bedankt voor je reactie.
    Deze maand was mijn cyclus 1.5 week langer gisteren helaas mijn menstruatie gekregen.
    Vorige week wat bruinverlies. Dus hoopte stiekem op een innesteling maar helaas....
    Geeft wel moed om te horen dat met een lange cyclus het toch kan.
    Ik zal ook op dat andere topic kijken bedankt voor de tip.

Gr...

Deel Deze Pagina