Super weekend! Goed voor je ego!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jody79, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Na alle minder leuke dingen die ik met jullie deel, nu ook wat leuks:

We hebben afgelopen weekend een toernooi gehad met 's avonds een leuk feestje. Er waren veel sportieve mensen uit het hele land en ik ben me die avond toch versierd :whistle: ! Het was leuk om te merken dat ik nog zo goed in de markt lig!
    Als ik toch vrijgezel was geweest... ik had alles kunnen doen.....wat een mooie jongens.... :confused:
    Maar dat ben ik niet, dus moest ik ze [-X verkopen. Wel gezellig geklets en ze schatte me tussen de 20-22 ;) .

Het weekend ervoor kreeg ik in de kroeg ook al viltje met een telefoonnummer toegestopt. Dat heb ik nog nooit gehad en ik was ook zeer verbaasd, maar hij maakte toch wel kenbaar dat het echt voor mij was :oops: .

Nou vertelt mijn vriend wel regelmatig dat ik "weer het mooiste meisje van de avond was", maar dat geloof je toch minder, hihi.
    Niet te begrijpen: dan ben je 26 en bezig voor een kleine en dan dit....

Ik heb een super weekend gehad en dat mocht ook wel weer eens na alle ellende!

Dikke kus! :thumup:

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Jaaaa..... kan me voorstellen dat het je ego enorm streelt ;)
    Hihi altijd goed om te weten dat je nog goed in de markt ligt :)
    gewoon lekker genieten van de aandacht

Liefs hillegonda

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Grappig hoe dat loopt!

Gek genoeg krijg ik heel veel mannelijk bekijks sinds ik zwanger ben. En mijn buik is echt wel zichtbaar, hoor! En de bedoeling van het bekijks is heeel duidelijk!

Ik vraag me de hele tijd af of ik er goed uitzie door de zwangerschap of dat die mannen perverts zijn die opgewonden raken van zwangere vrouwen :) . Hoe dan ook, toch leuk om te weten dat ik zelfs nu niet helemaal uitgeschakeld ben, dat wel. :D

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hahaha!

Wat kan een beetje aandacht ons goed doen he? \:D/
    Bij deze: Bedankt mannen en ga zo door :thumup:

Wie is weleens wat verder gegaan dan alleen wat onschuldig flirten?

5. Niet meer actief

Vreemd gaan , bedoel je?.... Ikke niet...zou het niet kunnen.
    Bovendien als je verder gaat dan alleen flirten dan zit er toch iets niet helemaal lekker in je relatie.
    Of ben ik nou van de oude stempel? :D

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ahh lekker is dat he. Dat is nu precies de reden dat ik minstens nog 1 keer per jaar lekker met mijn vriendinnen ga stappen. Gewoon om te flirten en te kijken hoe je op de markt ligt.

Toen ik zwanger was en een keer met een vriendin ging stappen kreeg ik ook gratis drinken van de mannen. Heerlijk hoor!

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hier ook geen spannend antwoord, helaas. Ik doe het gewoon niet, en nu met die zwangerschap kan ik er natuurlijk helemaal niets bij voorstellen!

Tja, misschien als je je verveelt in je relatie dat je het in je voelt opkomen om verder te gaan, maar dat punt heb ik gelukkig nog niet bereikt. Als ik het ooit wel bereik ga ik eerst mijn vriend maar eens opporren om weer leuke spannende dingen te ondernemen.

Als ik er zo over nadenk, dan vermoed ik dat vreemdgaan het einde van mijn relatie zou betekenen - als ik zelf vreemdga, bedoel ik dan.

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, verder gaan? Nee hoor, daar vind ik mijn eigen man toch veel te leuk voor.

Maar, een verklaring voor de extra aandacht die je hebt gehad kan het volgende zijn: vrouwen die rond de eisprong zitten (de vruchtbare periode) leggen/krijgen makkelijker contact met mannen. Ik heb het niet zelf bedacht, het is uit een onderzoek naar voren gekomen dat vrouwen in die dagen over het algemeen aantrekkelijker gevonden worden door mannen.

Even terug tellen naar dit weekend... Juist, jou vruchtbare tijd! ;)

Toen ik dat voor het eerst las, moest ik wel even lachen, maar toen ik voor de eerste bezig was, had ik juist op de eisprong-dag een flinke file-flirt!

Groet van Kiki

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ik ken toevallig 2 mensen die dus gesignaleerd zijn met elkaar en elkaar zoenden. Hij heeft een vriendin en gaat in maart samenwonen. Zij heeft 2 schatten van kids en een schat van een man... Ikzelf zou dit niet kunnen hoor... de boel een beetje bedriegen.

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @Kiki,

Daar zou je best wel eens een punt kunnen hebben!
    Zou je je dan toch misschien iets aantrekkelijker kleden enzo? Of een andere blik in je ogen?
    Ik kan niet zeggen dat ik er erg opwindend bij liep, maar mannen zullen daar dan wel anders over denken.
    Eentje zei zelfs dat ik er "geil, uhhh leuk uitzag". :) Hahaha! Moet daar zo om lachen! Ik had al lang verteld dat ik al 9 jaar een vriend had, daar baalde hij wel van.
    Ik voelde me weer 18, heeeeerlijk! :thumup:

Nee, ik zou ook nooit vreemd gaan. O:) Ik weet wat ik thuis heb, en zou dat nooit opgeven voor een flirt. Maar de spanning die je voelt is wel lekker hoor. Of mag ik dat niet zeggen? :-$
    Ik weet dat mijn vriend ook wel eens flirt, maar we hebben duidelijke afspraken daarover. En het werkt al 9 jaar!
    Als ik echte spanning zoek, dan klop ik wel bij hem aan, hihi!
    ;)

Deel Deze Pagina