Voor ons zit er niets anders op, dan even te stoppen. Vier weken geleden m'n eerste uitstrijkje gehad en het was niet goed; pap 3b. Vanmorgen moest ik naar de gyneacoloog voor een colposcopie. En inderdaad vond ze verdachte plekken op m'm baarmoedermond. Ze heeft twee biopsies gedaan, die erg pijn deden. Achteraf zei ze dat als ze geweten had dat het zo pijnlijk zou worden dat ik een verdoving had gekregen. Nou, daar heb je wat aan zeg. Maar goed over twee weken krijg ik de uitslag en dan hoor ik of en wanneer ze meer gaan weghalen. Gelukkig zal dit geen invloed hebben op mijn vruchtbaarheid, maar tot de behandeling klaar is, zal ik niet zwanger mogen worden. Dus noodgedwongen maar weer aan de pil denk ik. (Dat zal mijn man leuk vinden. Daar gaat mijn sexdrive, hihi) Ik probeer maar positief te blijven, we zijn er sowiezo op tijd bij. Marleen PS Die pendel van januari is dan niet juist helaas)
hoi marlene das niet zo fijn meid, hoop dat je toch snel zwanger kan raken heel veel sterkte meid knuffelllllllllll
Wat rot voor je. Ik hoop dat het niet al te ernstig is. Als je nog veel pijn heb kan je paracetemol innemen. Sterkte, Tineke
Hoi hoi, Wat erg voor jullie ! Gelukkig zijn ze er op tijd bij. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen zodat jullie over een tijdje weer aan het klussen kunnen. Succes. Liefs, Bibu !
Stertke ermee meissie...gelukkig be je er vroeg bij en kan je straks onbezorgd zwanger worden... Succes!
vind ik enorm balen voor je meid. hopelijk knap je snel weer ope nmagje weer gaan proberen. liefs tascha
balen zeg...maar waarom gebruik je voor die maanden geen condoom anders zit je straks weer met ontpillen enzo... Sterkte en hoop dat je snel weer mag beginnen.
hoop voor je dat de uitslag goed is. en dat je gauw weer van de pil af kan. Maar kan me heel goed voorstellen dat het wel spannend is. hielkje
Beste Marlene, een vriendinnetje van mij heeft dit net achter de rug ... ze hebben een halve cm van haar baarmoeder weggehaald. Ze is ook zeer snel geholpen ... zo'n 2 weken na de constatering. Nu is ze weer herstellende. Het gaat dus vrij snel ... Kop hoor ... het komt goed. En echt waar beter dat ze het nu vinden dan over een paar jaar (al snap ik dat je daar nu niets aan hebt ! Dikke knuffel !
Tjeetje wat ontzettend rot voor jullie. Maar hou goeie moed dat je daarna onbezorgd lekker zwanger kunt worden!
|Jeetje meis,...dat is nogal wat? Had je ook klachten daaromtrent? Ik hoop dat het snel verholpen kan worden, en dat je weer snel volop er voor mag gaan! heel veel sterkte...
Hoi Marleen dat is echt kl*te voor jullie. Ik hoop dat deze tijd snel voorbij is en dat jullie er weer helemaal er tegen aan kunnen gaan. Heel veel sterkte voor deze tijd. Liefs Jolie
Mijn schoonzus had het zelfde mocht daarna ook even niet zwanger raken maar na een half jaar was ze zwanger en heeft inmiddels twee gezonden kinderen op de wereld gezet en alles gaat nog steeds goed. Maar wens je heel veel sterkte. Lover
potverdikkie dat is minder ..... succes en sterkte met wachten op de uitslag, hoop dat het allemaal zal meevallen, en je gauw zwanger 'mag'worden liefs triez
Jeetje da's balen zeg en ook wel schrikken lijkt me. Waarom idd niet een tijdje condooms ipv de pil? Is het eigenlijk wel goed om de pil te gaan slikken met die verdachte plekjes op je baarmoeder, ik weet niet hoor maar met al die hormonen die je dan binnenkrijgt En je zit dan straks weer niet met ontpillen. In ieder geval veel sterkte met het wachten op de uitslag (belachelijk lang toch he 2 weken).