Indrooglijn???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Miranti, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Hallo allemaal,

Hier ook een van mij.
    Maandagochtend een test gedaan, deze was negatief. 2 dagen later weer, van predictor. Daar verscheen met ongeveer een half uur een heel vaag streepje, die daarna steeds iets duidelijker werd. Hij is heeeeeel licht roze. Meteen daarna test gedaan van Kruidvat, maar ik hoefte toen niet te plassen dus zal niet veel geweest zijn, die was negatief. Volgende ochtend met Clear Blue gedaan. Ik dacht steeds iets te zien, maar toch maar weg gelegd. Toen ik later wakker werd stond er wel een heeeel vaag streepje, die nu op een heeeel dun penstreepje lijkt.

Hieronder de test van Predictor. Ik denk zelf dat het gewoon indrooglijnen zijn. En helaas ook ver buiten de afleestijd tevoorschijn gekomen.

Ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden en heb hoogstwaarschijnlijk te vroeg getest. Als mijn berekeningen kloppen moet ik dit weekend of begin volgende week ongesteld worden.

Dankjulliewel alvast voor jullie kijk!

Attached Files:

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    In het echt is de streep wel ietsie duidelijker..

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dit is een ferme streep,....
    Kijk naar mijn topic,... ook zo'n duidelijke strepen na afleestijd,... toch vreemd,... vroeger had ik dit NOOIT!!!

4. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    ik zie wel een streep, mr geen idee of het indroog is moet die niet grijs worden? volgens mij heb ik wel gelezen (op dit forum) dat indien je er water bij druppelt een indroger zal verdwijnen

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik zie hem juist hartstikke goed...
    Maar helaas hoor ik slechte berichten van predictor dus ben benieuwd.

6. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik weet niet of dit waar is!
    ik heb net op mijn test water gedaan en die streep is nog vetter geworden,...!

7. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    ik heb ook geen idee hoor hope.. had het alleen gelezen (en d8 het proberen waard..) zelf alleen mr ervaring met kv2v5 (en cb digi) en nooit een indrooglijn gehad, ik zou denken streep is streep en deze lijkt roze en dik

8. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja dat weet ik dus niet.. Ik heb ook al paar keer gelezen dat die grijs zijn. Deze is wel meer roze. Maar toch.. wel na de afleestijd tevoorschijn gekomen net als bij de test van clearblue. Die streep was niet grijs, wel heel dun en erg licht.

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vind hem vrij duidelijk voor een evt indroger. Spannend dit zeg. Ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijke uitslag hebt. :)

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja dat heb ik helaas ook al gelezen ja..

11. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja dat vind ik ook, maar ik heb dus inderdaad ook gekke dingen gelezen over predictor en die test van Clearblue deed ook al wat vreemd. Heb een dag voor de test van de afbeelding ook al getest met predictor en dat is echt helemaal wit witter witst gebleven

12. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    dat de plus-testen van CB ook zouden indrogers geven heb ik nog nooit eerder gehoord en gehad,...

deze testen zijn niet zo gevoelig (naar mijn weten) en heb je minder kans op indrogers,..

13. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    koopavond, cb digi?!

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja haha, zou ik kunnen doen. Maar ik denk dat ik nu toch echt even een poosje wacht. Ik ben zo bang dat het toch echt vals alarm is..

Heb wel al ruim een week van die krampen achtige gevoelens alsof ik ongesteld moet worden. Weekje gevoelige tepels gehad, dit is sinds gisteren veel minder.

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Hier ook zo!!!

16. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    snap ik miranti, alleen het veranderd niet door te wachten hooguit minder stress als je het weet ;) (mr begrijp het goed hoor als je wacht met testen..)

17. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ik zei vd week nog tegen mijn vriend, eigenlijk vind ik zelf het proberen zwanger te worden niks. Het 'klussen' wel uiteraard haha. Maar al die spanning om of je het wel of niet zou kunnen zijn vind ik eigenlijk niks aan! Hihi..

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb vals positief getest met deze rot test.
    Dus ik zou nergens vanuit gaan!

Succes

19. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Ik duim alvast!

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013