tja.......weet nog niet wat ik ervan moet denken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door weegschaal72, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha ja inderdaad!!:cool:
    Ik had mijn man al 100x gestuurd,al moest hij met de fiets!
    Maar ach,haar reactie zegt genoeg..vind mijn reactie niet bot.
    Vind hèt gewoon knap dat je zoveel geduld hebt...thats allllll;)

2. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je niet naar buiten gaat met de kids. Beterschap iig. Anders bestel je er toch 1 via internet. Zijn ook niet zo duur. Zwangerschapstest cassette dit zijn volgens mij bijna zelfde als van het kruidvat.

Succes! Hoop op een mooie test? Wanneer is eigenlijk je nod?

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Melanie en bot?
    Nee hoor absoluut niet, ik zit hier al wat langer en "ken" haar langer als vandaag, als iemand niet bot is zij het wel maar goed.

Ook ik vind het knap dat je geduld hebt, ik had ook al meteen een nieuwe test gedaan.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    lieve mel

ik heb helemaal niet gezegd dat die eerste foto negatief is ik zei dat hij raar is door die vlek maar door de druppels water foto 2 zeg ik positief vlek is weg en de streep is m.i duidelijk zichtbaar en niet krom of iets

ennuhhh ff offtopic moet jij niet bevallen gisteren ofzo ;) zet hem op meid

5. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik kan het verkeerd geiinterpreteerd hebben (papier is zowiezo emotieloos) in dat geval bied ik mijn excuses naar melanie toe aan.
    Sorry voor mijn reactie vanmorgen maar ik vond jou allereerste reactie in dit topic een beetje rottig overkomen, zo van.....hoe kun je nu zeggen dat dit een positieve test is:$. Er was toch echt een roze streep te zien alleen vond ik die streep vreemd. We komen hier allemaal met 1 grote wens en dat is zwanger raken. Of het nu de 1e, de 2e of de 6e is (in mijn geval;)) het is iedere keer opnieuw spannend en nieuw!
    Maar goed, zand erover:), Zet hem op bij jouw bevalling!

Ik heb een nieuwe test gehaald en helaas.....negatief:(!!!
    Maar we zijn pas begonnen met klussen dus gaan we lekker verder met klussen hahahahaha, op naar de volgende ronde:D

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meis niet lullig bedoelt, maar dat soort testjes heb ik ook gehad.
    Idd ook met zo'n tweede streep.
    Maar gewoon niet goed doorgelopen en kan je dus absoluut niet positief noemen.

Kruidvat zijn voordelen zijn ook nadelen, namelijk de prijs, ja ze zijn goedkoop en willen niet altijd doen waarvoor ze bestemd zijn en veroorzaken dit soort vervelende resultaten.
    Verder zijn ze zo gevoelig dat ze al vroeg een streepje kunnen geven terwijl het niet goed zit.

En geloof me ik heb ze zat gebruikt.

Ik kreeg zo'n resultaat voornamelijk als ik hem niet plat liet drogen.

Deel Deze Pagina