Tja, zou ik hier nou wel of niet om gaan bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu? Vk nog langs geweest?

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou hier niet voor bellen...

5. mappel

mappel Niet meer actief

De verloskundige heeft nog extra gebeld vandaag, niet langs geweest. Ik hebeerder het idee dat het slechter gaat dan beter. Ik hou een slokje water nog niet eens binnen. Ze vermoeden ook buikgriep. Ik zit inmiddels aan de ors, maar die krampen!!! wat ongelooflijk naar! Ik wilde tv kijken, in een van mijn andere topics zei toen iemand 'als je echt weeen hebt lukt dat niet hoor!' Nou, het lukte me ook echt niet, maar het kunnen ook darmkrampen zijn. kruik helpt niet zo helaas... door al het spugen en diaree voel ik me erg verzwakt, dus ik hoop eerlijk gezegd niet dat dit het begin v.d bevallig is. Heb net even een uur geslapen, maar ben beroerder wakker geworden, dan toen ik in bed ging liggen.

Ik kijk komende uren aan, vertrouw ik het niet, bel ik gewoon!

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Goed dat je even gebeld hebt. Had ik gister ook, heb toch gebeld, gezegd dat ik twijfelde of ik wel moest bellen en mijn situatie uitgelegd.
    Mocht het niks zijn, weet je dat ook weer!

Heel veel beterschap!

7. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst ook buikgriep gehad en dat is geen griep maar een ontsteking van maag en/of darmen dus zowel je maag als darmen kunnen flink zeer doen en flink kampen. Ik vind dit van jouw niet klinken als weeen .. Sorry, we weten dat je er heel erg op zit te wachten
    Af en toe even je temp opmeten , goed drinken, ook al gooi je het na 5 minuten weer eruit. En lekker slapen, dat moet nu vast wel lukken.
    Beterschap!

8. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zit ik er naast en je bevalling is wel begonnen dan ga je het snel genoeg merken. In dat geval succes!!

9. mappel

mappel Niet meer actief

Dankjewel:) ja bij iedere verandering hoop ik gewoon dat dat het is, heb nu ook al 1,5 week last van voorweeen, ik slaap slecht..dus laat maar een keer komen denkik dan...

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heel herkenbaar! Van mij mag onze hummel ook snel geboren worden. Bij ieder ding denk je,zou het nu zover zijn? Nee.... Helaas! Ons geduld wordt flink op de proef gesteld! ;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar je bent gewoon ziek meis.... Relax .... Weeen is toch wat anders dan buikkrampen van ziek zijn :D

Daarbij zeggen ze dat een bevalling dan nooit begint als je ziek bent.

12. mappel

mappel Niet meer actief

Laten we het hopen! Dit kost zoveel energie!:)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker uitzieken nu ;)

14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.173
    1.848
    113
    Lekker uit zieken.
    En toch zou ik die 'krampen' even opschrijven al is het om aan te tonen dat het nu wel of geen ritme in zit;)

En twijfelen mag best hoor zeker de eerste keer een tip douchen bij kramp mij is gezegd dat dat dan stopt of erger word hihi.

sterkte

Deel Deze Pagina