Tja...

Discussion in 'De lounge' started by ProudMama84, Aug 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ik keur slaan NIET goed, maar...

Jouw schoonzus is ook maar een rare! (zacht uitgedrukt)

1 ding snap ik niet;

Hij heeft haar in elkaar geslagen, en zij gaat op de loop terwijl de kids daar nog zijn?!

2. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een verhaal....

Ik vind het eigenlijk het allerergste voor de kinderen. Ik hoop dat jullie ( jij) misschien de kinderen toch een wat veiligere gezinssituatie kunnen bieden.
    Ik weet ook niet of het mogelijk is dat jij contact opneemt met het maatschappelijk werk om de situatie uit te leggen.

Het is niet goed te praten dat hij haar heeft geslagen, en dan vraag ik me af zijn het 1 of 2 klappen of is ze in elkaar getimmert ( meer voor mijn eigen beeldvorming over hoe erg het was)
    Ik vraag me wel af , welke vader de moeder van zijn kinderen in elkaar slaat waar de kinderen bij zijn.

Het valt niet goed te praten dat die vrouw meerdere keren is vreemdgegaan, maar hij is zelf zo dom om bij haar te blijven....

Ik wens je veel sterkte met alles, en hoopd at de kinderen een liefdevolle familie hebben die voor ze kan zorgen en met ze kan praten.

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Wat een asociale bende zeg daar bij je schoonzus..

Ik zou zeggen, bekommer je om de kinderen, die lijken me het belangrijkste...die hebben heel wat meegemaakt zo te horen.

4. ProudMama84

Aug 3, 2009
    35
    0
    0
    Vig-er
    Ik denk niet dat ze maar in toelaat.. Haar zus is er ook van op de hoogte dat is weer een verhaal apart. Die krijg mailtjes van bekende van mijn schoonzus dat ze dit geflikt heeft. Die zus vertelde de zelfde namen die mijn neefje dus verteld met wie mijn schoonzus is vreemd geweest. Volgens mij is hij dan niet gek toch...

Nou het is geen crimineel... Dit is ook niet goed te praten dat slaan..

Wij gaan aardig close met ze om.. De kinderen zijn erg op ons gesteld logeren hire best vaak en doen vaak leuke dingen met ze.
    Ze zijn nu nog bij elkaar. Kijk ik wil ze niet uit elkaar hebben, maar ze verteld helemaal niks.. ik vind wel dat hij het moet weten wat er gebeurt is.. ze doet het gerust nog een keer...

Yep.. ongeloofelijk. Ik zou mijn kinderen dat in veiligheid brengen. Zij zat bij een buurvrouw veel verder op. De buurvrouw naast hun heeft de kids opgevangen tot wij er waren, mijn zwager had zich natuurlijk op gesloten in de wc tot wij er waren.

Het zijn 3 klappen geweest geloof ik.. We zijn er heel veel voor de kinderen. Gelukkig belt de oudste ons ook wel op als ze wilt praten. De jongste bellen we zelf.. Ik zal eens een maatschappelijk werker bellen en vragen wat er gedaan kan worden

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Nou volgens mij is dat slaan van die vader nog niet eens het ergste wat die kinderen hebben meegemaakt, volgens mij worden die kinderen stelselmatig verwaarloosd door die moeder......en dan nog je kinderen in hun uppie thuis laten en zeggen dat je kids dingen verzinnen omdat jezelf fout zit.

nee er is geen excuus voor slaan maar iedereen heeft een breekpunt en dit was de druppel bij die man.

Share This Page