Helemaal opgelucht waren toen we vanmorgen bij de gyn vandaan kwamen!! ons kleintje was gewoon prima gegroeid en het hartje klopte heel mooi! 8.4 weken nu dus het gevaar is nog niet geweken maar naar alles wat we all te verduren hebben gehad zie 7 weken echo vruchtje te klein.. kan onze dag toch even niet meer stuk! over tewee weken hebben we weer een echo en dan maar weer spieken hoe ons bybje het doet! zo zie je maar weer positieve verhalen zijn er dus ook genoeg!! hopenlijk helpt het degene die net als ik twee wekne in onzekerheid moeten zitten want mij heeft het geholpen hoor!! de positieve berichtjes deden me goed zo kreeg ik beetje bij beetje ook weer wat hoop op goed bericht!! heel veel liefs linpin
Geweldig meid!! Geniet ervan, er kan altijd nog iets mis gaan maar die kans is nu wel zoo ongelofelijk klein geworden....dus gewoon lekker genieten hoor!! Jullie zullen een superkerst hebben :d
Spannend voor je he. Ik hoop het zo voor je. Ik ga echt duimen. Ik heb trouwens na mijn MK mijn menstruatie gehad op de dag dat het zou moeten komen met 28 dagen, ik was zo blij. Nu kijken wanneer we weer zwanger mogen worden, en dat het dan ook helemaal goed gaat. Kus, Sun