Hoi hoi, Had deze ronde besloten toch maar eens te beginnen met ovu-testjes. Zit nu op cyclusdag 10 en voelde tot mijn verbazing al eisprongpijn (is dat niet wat vroeg?). Daarmee dat ik toch eens een ovu-testje probeerde. Dit is het resultaat, maar aangezien het de eerste keer is dat ik dit doe, weet ik eigenlijk niet goed of dit nu positief is of niet? Moet het nog een beetje donkerder? Alvast bedankt voor jullie bedenkingen!
Hallo, zijn dat ovu testen van de kruidvat?! Ik raad je echt aan andere te kopen, want volgende de kruidvat heb ik elke dag een ei.
Ja, het zijn die van kruidvat! :-s Oh en nu? Kan ik er echt niets mee dan? Geven ze altijd zo'n streepje?
bij sommige vrouwen werken ze wel, maar de meeste niet. Ik heb altijd zo'n streepje. Hij is nog niet positief, het moet nog donkerder....sorry
Ik heb de ovulatietesten van zwanger&kids gebruikt. Goedkoop en goed (bij mij in ieder geval). 't Teststreepje moet minstens even donker zijn en bij dit testje is dat nog net het geval niet. Als je het idee hebt dat je eisprong er bijna is, zou ik twee testjes per dag doen. Succes!
Ik heb die van zwanger&kids maar meteen besteld! Duurt het lang voordat ze aankomen? Dus als ik het goed begrijp is er nog niet meteen een eisprong in aantocht?
Die van Zwanger&kids zijn idd heel goed! Denk dat je ze morgen al in huis hebt. En nee, je eisprong is nog niet vandaag of morgen, pas als de ovutest knalpositief is, heb je 24 tot 48 uur daarna je eisprong. Succes!
Mijn ervaring is dat dit positief genoeg is. Zou je paar uurtjes later testen dan is die waarschijnlijk nog iets donkerder. Als ik jou was zou ik vanavond en morgen maar goed je best gaan doen.
Dank je wel allemaal voor jullie reacties! Ik zal dus maar vanavond sowieso m'n beste beentje voorzetten en hopelijk zijn morgen de nieuwe testen er!
Als je test zo donker is (even kruidvattest buiten beschouwing gelaten) dan zou ik 2x per dag testen. En idd aan de klusserdeklus !
Wanneer test je dan best de tweede keer? Rond 18u? Vind het wel heel lief dat jullie allemaal willen 'helpen'!
Hoe laat heb je de eerste gedaan? Ik deed de eerste meestal rond 14.00/14.30 uur en dan de tweede rond 18.00/18.30 uur. Geen ochtendurine gebruiken, hè ? En het is sowieso beter om na 12 uur te testen. O ja, en natuurlijk ook opletten met drinken...zo'n 2 uur vooraf niets meer. Ik deed het zelf wat langer om zeker te zijn van mijn resultaat .
Heb de eerste rond 13u30 ofzo gedaan denk ik? Dus ik wacht tot ongeveer 18u voor het tweede? Heb wel wat gedronken in tussentijd, maar ja, geen liters ofzo hoor
Mijn kruidvat testen zagen er ook altijd zo uit met of zonder eisprong, ik denk ook dat andere testen meer betrouwbaar zijn. Maar goed een keertje extra klussen kan natuurlijk nooit geen kwaad.
Oké, heb dus het tweede testje gedaan, maar vind niet dat het donkerder geworden is (zelfs net een beetje lichter, of zie ik dat verkeerd?). Had net wel heel veel rekbaar slijm bij het naar de toilet gaan... Hmmm maar gewoon goed oefenen vanavond
Hmm...ik zie het niet echt maar ja foto's geven vaak een vertekend beeld. Het kan ook komen doordat je urine minder geconcentreerd is geweest. Zou gewoon klussen idd en kijken wat ie vandaag doet. Ook kan het per dag wel een beetje variëren. Bij mij ook een keer geweest dat ie de eerste keer posi was en de tweede test wat minder, maar de andere dag weer wel donkerder was. Het is gewoon een kwestie van testen en proberen. Mijn advies is wel gewoon doorgaan met testen, zodat je zeker weet dat je niet te vroeg bent gestopt.