Dag dames, Vandaag 5,4 weken zwanger. Na 18mnd met 6,4 wkn miskraam gehad en nu met 22 maanden weer zwanger achteraf liepen de testen bij de miskraam niet goed op, dat was een voorteken. Gisteravond had ik een afspraak gepland staan bij de fertiliteitarts. Ik dacht deze laat ik doorgaan kan ik het nieuws vertellen 60minuten voor de afspraak heb ik enorme buikpijn gekregen ook overgeven en echt pijn pijn. Ik had de afspraak iets anders voor me gezien... Maar doordat ik mij zo voelde kreeg ik een echo nog niets te zien (dat kan met dit termijn) bloedgeprikt voor hcg waarde om bbz zoveel mogelijk uit te kunnen sluiten. Hcg waarde 1073 was prima voor dit termijn en pas bij 1500 moet er een vruchtje zichtbaar zijn. Buikpijn bijna weg alleen nog beurs gevoel en bij hoesten en niezen. Vanmiddag belt de arts om te kijken hoe het gaat en vervolg afspraak...... Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!! Wilde graag mijn verhaal even delen
Wat een lieve reacties bedankt. Vandaag operatie gehad en er is ook nog endomitrose ontdekt.....nog een teleurstelling nu later zien hoe en wat. Nogmaals dank voor jullie reacties lief
Ik vind het heel sneu en oneerlijk voor jullie! Heel veel sterkte gewenst meid. Hopelijk heb je hele lieve mensen om je heen
Bedankt allemaal als het goed is vandaag lekker naar huis! Jullie medeleven doet me goed. Familie leeft hier enorm mee en vrienden die het weten ookn