Tjeee.... nu al?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Remember, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Hoi hoi,

Uiteraart een vraagje..... :)

Ik ben ruim 13 wkn zwanger van de derde en ik weet wel wat ik voel , maar ik vraag me af hoe het zit.....
    Ik voel sinds een paar dagen zo nu en dan harde buiken.....
    Bij de andere had ik dit pas om en nabij de 19 wkn, dus nu vraag ik me af .... Wat is er aan de hand?
    Mijn bm is al goter dan bij de eerst en tweede zwangerschap want volgens mij vk zit ik al te rennen richting navel......
    Nu zakt het ook wel weg als ik ga liggen/ontspan maar toch vind ik dit heel erg vroeg en vraag me af of dit een "bad sign " is....

Alvast bedankt voor jullie (steeds weer) gerusttellende antwoorden

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi remember,

hoe meer kindjes hoe meer klachten! Je baarmoeder en je buik zijn niet meer zo stevig als ze de vorige keren waren. Je hebt eerder last van harde buiken en van groeipijnen. Ook zal je baarmoeder de eerste maanden groter aanvoelen dan de vorige keren. Dit is dan ook zo, maar dit trekt na een week of 20 weer gelijk met de vorige keren. Dit kan allemaal geen kwaad en geen zorgen maken dus. Luister naar je lichaam, want ook dit geldt; hoe meer kindjes hoe eerder vermoeid je lichaam is...

Groetjes Brigitte

Share This Page