zo bedoelde ik dat niet hoor (sorry ) maar ik weet het zelf ook hoe het gaat en meestal zijn zulke gevallen mensen die weinig tot geen contact hebben met thuis. hoerdoor ben ik namelijk van een vorm gegaan omdat dit dus ook veel voor kwam.en ook weer die mensen die weinig tot geen contact hadden met fam. daarom word ik zo boos.ik heb dus ook met de vuisten voor een collega gestaan omdat deze ook z'n stunt heeft gehad.maar dat was nog iets erger die werd dus met een gebroken pols en 3 gekneusde ribben ik de winter in de stromende regen naar buiten werd gegooit omdat hij scheeuwde ja vind je het gek met een gebroken pols. wat mij wel opvalt in weet niet op dit ook weer een is met een grote naam in de regio van ts maar toch zijn het meestal de grotere vormen waar dit gebeurd
Ik zou ook gaan zitten gillen als ik buiten gezet zou worden afgezonderd van iedereen. Hebben jullie geen verpleegplannen/zorgplannen voor jullie clienten, waar je bijvoorbeeld jou adviezen in kunt beschrijven? Hier behoren de verpleegkundigen naar te handelen en zoniet zou hier aktie op ondernomen kunnen worden. Nu lijkt iedereen maar een dotje te doen, wat ten koste gaat van de clienten.
hebben we ja, wordt niet naar gehandeld nee, wordt te weinig mee gedaan..op hetmoment hebben ze geen hoofd.. vandaar, vrij spel
hey lieverd ik bedoelde het ook niet negatief naar jou toe he het is nu eenmaal een feit dat men de mensen die gehandicapt zijn nu eenmaal liever afschuift aan andere helaas maar waar daar kan niemand wat aan doen, persoonlijk vind ik de meeste instellingen zelfs goed voor de mensen omdat ze toch hun hulp en begeleiding krijgen die ze nodig hebben wie een "normaal"mens ze niet kan bieden, echter het verhaal van TS schokt mij erg dat dit gebeurt en dat er dan vervolgens niets aan gedaan word (edit lees nu later dat er wel stappen worden ondernomen godzijdank) knuffel nathalie
Jeetje mina...ik zou hier dus helemaal NIET tegen kunnen heh. Ik sta al op mn achterste poten als de juf van mn zoontje mn zoontje dwingt haar aan te kijken ondanks zn autisme. Die muts heeft ook geen kaas gegeten van de problematiek die de meeste kinderen op die speciale school hebben. Kreeg zon opmerking van "ja maar anders kijkt hij me ook aan als ik niet boos ben!" JA DUH! Ooit gehoord van overprikkelen...muts! Mij kijkt hij ook niet aan als ik boos ben. En hij kijkt je ook niet ECHT aan als je niet boos bent. Dan kijkt hij dwars door je heen of net langs je af. Maja moet je wel weten heh...al hoor je dat te weten als juf van 15 van die kinders... hmmz sorry ff mijn frustraties eruit gegooit Gelukkig heeft mn zoontje nu n andere juf die voor zover ik nu weet STUKKE beter door heeft wat ze aan t doen is. Maar door dit soort verhalen ben ik nooit in de zorg gegaan. Had wel ambities (bejaarden zorg meer als gehandicapten) maar ik denk dat ik op den duur te druk zou zijn geweest met alle mis standen eigen handig goed maken en ruzieen met mn collega's. Zou geen lange carriere zijn dan
Het is verplicht te handelen naar het verpleegplan, als het goed is heeft de familie dit ook ondertekent na het met jullie besproken te hebben. Dus de familie verwacht van jullie wel dat hun familielid ook zo verzorgd wordt. Erg kwalijke zaak dat er nu niemand rondloopt die hierop in kan/durft te springen.