Daar ben ik weer. Ik heb nog in de aanbieding, tegen elk aannemelijk bod! Een aantal buikbanden. meeste uni kleuren (heb ze dubbel) knuffels! Heel veel dames kleding. geen positie maat 38/40 voornamelijk. Te mooi om zo maar weg te doen. 2 beige bankstellen. Niet super mooi meer maar staan in de weg. Een honden bench verschillende honden riemen verschillende sieraden, ook echt goud en zilver! een aantal handtassen, alle maten en kleuren Schoenen, pumps en gympen. een aantal jassen, maat 38/40 Een wit riet kastje met 3 grote manden en 2 kleintjes Een computermeubel Een houten eettafel, met inklapbare zijkanten Een rode stoel. bekleding is niet mooi meer maar met een kleed goed te doen. Verschillende bakjes (keukenbakjes) Een buggy Twee simpele witte klerenkasten, 2 deuren met slot Een klerenkast, grote met spiegel. Echter moeten de schuifdeuren er op nieuw ingehangen worden, staat nu open. Een kleine vaatwasser voor bijvoorbeeld in een kast een rechte witte boekenkast, geen deuren Een badkamer kastje, wit met 3 planken en 2 deurtjes onder. (met daarin 1 plank) Een eenpersoonsbed Een eenpersoons Winnie the Pooh denkbedovertrek 4 vierkantje groene kussentjes Een stacaravan met aanbouw in Schaijk! en verder moet ik even kijken. indien interresse volgen foto's. het staat allemaal in de weg dus tegen elk aannemelijk bod!
hey! ik ga vanavond foto's maken, dus alles volgt heb trouwens ook nog een phillips steiltang met verschillende koppen in de aanbieding. P.s. t-shirt is zo leuk
ook nog te koop: 3 avond jurken Verschillende jassen en jacks het moet gewoon weg want het staat in de weg dus het mag voor een prikkie.
Goedemorgen meiden, helaas van het weekend geen tijd gehad om foto;s te maken. moest gisteren weer naar het ziekenhuis namelijk. Foto's volgen dus hopleijk vanavond.