Hoi! Omdat mijn man niet echt een kampeerder is( met een tent dan) En we volgend jaar met de caravan gaan, doe ik met pijn in mijn hart de tent weg. Het is een Basecamp Victoria 4. Een ruime tent met slechts 4 lichtgewicht aluminium stokken. Een poly cotton tentdoek en een inritsbaar kuipzeil. We hebben hem slechts 2x een weekend gebruikt. Nieuwprijs was 499,- en is 3 jaar oud(bon nog aanwezig) Nog wat meer info De Basecamp Vitoria IV is een zeer compacte en populaire 4 persoons tunneltent met afritsbaar grondzeil en afsluitbare ramen. Kenmerken: uitritsbaar grondzeil, grote leefruimte, ventilatieroosters, kleurcodering op stokken, uitwendige sleeves voor de stokken, buitentent eerst op te zetten, spanbanden voor juiste breedte, aluminium stokken, grote ramen, drie ingangen. *4 persoons tunneltent met afritsbaar grondzeil en afsluitbare ramen. voor-en zijingang en aluminium stokken. materiaal:185gram/m2 katoen met polyester. binnentent:katoen/polyester. grondzeil:300Dpolyester oxford pvc gecoat 5000mm,getaped,afritsbaar stokken:19mm aluminium. afmeting:605x265x200cm. gewicht: ca 24 kg Foto's": Op verzoek nog meer foto's beschikbaar, In zeer goede staat! Gebruiksaanwijzing is ook nog aanwezig, echter zul je die niet nodig zijn, hij is erg simpel op te zetten. Eventueel tegen meerprijs de volgende dingen ter overname: Tenttapijt, kooktafel, gasstel, gasfles,electrakabels, stekkerdoos etc. VRAAGPRIJS: 300,- Dit is een vraagprijs, mocht je iets anders in gedachten hebben, laat het gerust weten. Het kan niet verstuurd worden, enkel ophalen. De kleine lettertjes: De tent is in goede staat, echter wel gebruikt. Geen garantie of terugbrengen. Enkel ophalen(of tegen kleine vergoeding langsbrengen als het binnen 50km is)
Jammer dat je man niet van tentkamperen houd het is een super mooie tent voor een mooi prijsje, wij hebben dezelfde van een ander merk. Gaat prima met een kleintje. Mooie ruime tent. (help je even met verkopen hih)