Te koop; 10 chinese all-in-one's in een one-size met drukknoopjes. Alle luiers hebben microvezel inleggers en zijn van binnen van een zachte fleece. De luiers zijn nog heel erg nieuw; mijn dochter is nu bijna 3 maanden oud en ze zijn zelden gebruikt omdat de pasvorm voor haar niet ideaal is. Ik kies toch liever voor een 2 delig systeem, waardoor deze oh zo schattige luiers teveel ruimte innemen in mn kast. Zo uit mn hoofd zijn de luiers per stuk misschien 1 a 2 keer gebruikt. Gewassen zonder wasverzachter, niet in de droger gegaan. Het liefste in 1 koop! 40 euro excl verzendkosten Overbroekjes; 2 "Nicky" overbroekjes in maat small ( tot ca 7 kilo ) samen voor 3 euro In gebruikte staat, zonder vlekken. Klitteband functioneert nog goed. Overbroekje tot ca 7 kilo 2 euro. In gebruikte staat, zonder vlekken. Klitteband functioneert nog goed. 1 wolbroekje 5 euro In gebruikte staat, zonder vlekken. Klitteband functioneert nog goed. Niet gelanoliseerd, ik wist niet dat het een wolbroekje was toen ik ze overnam van iemand, en heb dus niet alle spul daarvoor in huis gehaald voor 1 broekje. Echt bijna nieuw! 1 Bambinex overbroekje size 1 ( tot 10 kilo ) met anti lek randjes. Deze is in zeer goede staat, maar pasvorm is niet goed voor DL; hij striemt in haar bovenbeentjes. 7 euro De kleine lettertjes; Producten zijn prive verkoop. Verzendkosten voor de koper. Spullen komen uit een rookvrij huis. We hebben wel een kat, maar die komt niet aan de babyspullen.