TLC - I'm having their baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Brunette, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap die blonde zoiezo niet, ze zegt dat haar vent, niet nog 5 jaar bij elkaar kunnen blijven en hij nooit met haar getrouwd was als hij wist dat ze ziek zou zijn van het auto ongeluk. Elke vent die dat tegen me zegt die krijgt de deur tegen z'n neus en ajuu! Pffff!

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #22 Esmaralda, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
    Ja en daarnaast, wat voor kans heeft die relatie als je je eigen kind hebt weg moeten geven voor je man? Dat blijft altijd een wig tussen hun drijven lijkt mij. Ik keur het niet goed dat ze is vreemdgegaan, maar wat die man van haar eist is onmogelijk en onmenselijk.

Ik wist ook meteen dat ze het niet wilde. Ze werd boos omdat die adoptie ouders geen rekening hielden met hun gevoelens enzo. Je zag gewoon dat ze het niet wilde. Ik vind het wel heel sneu voor die 2 paren die ze voor niks blij heeft gemaakt :( Maar 1 van die paren hadden wel een ander kindje geadopteerd zag ik :)

3. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik heb het gisteren gezien en vond het donkere meisje heel dapper. Ze heeft het beste voor haar en haar zoon gekozen. Dat blonde meisje daarentegen... ;) Sowieso, je man boven je kind verkiezen? Hoe kun je daaraan denken? En bovendien vind ik het zielig dat ze 2 gezinnen voor niks heeft blij gemaakt. Ik wist wel dat ze haar kindje wilde houden.

4. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    kan je het ergens terug kijken??

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Zooo mee eens!
    Ik zat me echt op te vreten tijdens de uitzending!
    Had commentaar tegen de TV,hoe DOM ze wel niet bezig was,om dan ook nog haar kindje af te willen staan om zo'n looser van een vent terug te willen!

Goed dat ze uiteindelijk het kindje gehouden heeft! En ja,sneu voor adoptie ouders,maar als adoptie ouders weet je dat ouders de tijd hebben om terug te komen op hun beslissing. Dat moeten ze wel in hun achterhoofd houden vindt ik.

Dat donkere meisje vond ik wel heel dapper!

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb me ook op zit vreten over die blonde vrouw. Vanaf het moment dat ze haar verhaal vertelde zag je eigenlijk al dat ze het kindje wilde houden. En die man had bij mij al lang met zijn koffers buiten gestaan, zo iemand wil je toch niet terug?

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wordt die nog herhaald? :)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb ook gekeken was wel spannend

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het is er nu op

10. Smurf1985

Ik heb ook gekeken,snap het verhaal van de tienermoeder half om half.
    Toch bekruipt me een naar gevoel,het broertje van doe je wel weg... brrrr dat zou ik echt niet kunnen...

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind het ergens wel knap dat je kan beseffen: ik ben 18, ik heb een kind van 9 maanden oud en ben alweer 7 maanden zwanger, heb geen opleiding......dit gaat NOOIT lukken! Moeilijk, absoluut, maar wel verstandig.
    Dan vond ik het andere stel (zij 2 jongens uit vorige relatie en hij 1 zoon uit vorige relatie) aparter dat ze dan deze zoon (van samen dus) niet wilden houden.

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

Moet toch het programma eens kijken, meestal erger ik me dood of zit ik me een ongeluk te janken bij zoiets...

Wat ik altijd zo sneu vind bv bij 16 and pregnant als die ouders gewoon die kids niet helpen, hoe kan je zo hard zijn om je eigen kinderen af te wijzen en te verplichten hun kindje op te geven (bied ze op zijn minst keuzes aan in plaats van alleen maar adoptie als keuze) ik word daar altijd erg verdrietig van...

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Dit meisje van 18 wilde juist haar dochter van 9 maanden beter opvoeden dan haar moeder met haar had gedaan. Om haar dochtertje een betere toekomst te kunnen geven, wilde ze terug naar school (avondopleiding o.i.d.) en daarnaast werken. Een tweede baby zou dit onmogelijk maken.

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Poeh, ik zou dit toch echt niet kunnen hoor!
    Nu heb ik het wel een stuk beter, maar goed. Heftig!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wanneer komt dit??
    Kan je dit terug kijken? iemand idee hoe en waar?
    ik wou het heel graag zien maar ben het glad vergeten en weet niet of het terug te kijken is.

het lijkt mij super emotioneel en heftig, maar voor sommigen een wijs besluit en ook heel dapper en volwassen besluit.
    Maar jeetje als ik alleen al zou kijken zou ik denk ik wel even een traan laten.

16. Smurf1985

Als het goed is vanavond weer om 22:00 uur op TLC!
    Heb geen idee waar je dit terug kan kijken,sorry!

17. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica, hij komt elke zondag om 22.00 bij TLC Dit wordt de 3e aflevering.

Deel Deze Pagina