Nu op rtl8: Het leven van Samuel is perfect, wat echter verandert wanneer hij er achter komt dat zijn vriendin zwanger is. Samuel wil de baby niet, maar Rebecca wil zich settelen, ook al zou dat als alleenstaande moeder zijn. Na een ruzie komt Samuel er achter dat hij toch wel erg veel geeft om Rebecca, en besluit dat hij degene is die moet veranderen.
Ik ben het nu voor het eerst aan het kijken. Er is verder niks op tv. Wel een grappige film. Wel ouderwets ha ha
Deze film heb ik echt zooo vaak gezien, maar hij blijft leuk. Een echte feel-good movie. Al was het alleen al vanwege Jeff Goldblum
djiez, nee zeg. sinds ik The Fly heb gezien, kan ik Jeff Goldblum echt niet meer sexy vinden... wat een ranzige film was dat. Deze film (9 months) vind ik eerlijk gezegd te truttig voor woorden. Die bloemetjes-zwangerschapsjurken... jek!
Hier nog een Jeff Goldblum fan Sexy vind ik hem niet, maar hij heeft gewoon iets. Leuke acteur! Volg je ook zijn serie op Net5, Criminal Intent? Wat de film betreft: heb hem al een paar keer gezien. Hij blijft leuk. Inderdaad, de mode stamt echt uit de begin jaren 90 ofzo. Geweldig
Ik heb hem niet uitgekeken trouwens...vond het toch te oud. Ik vind trouwens de hoofdrolspeelster wel goed. Vooral in latere films