Vrouw baart meteen na jawoord in stadhuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gerdatjuh, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
  2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik las het , wat een mooie huwelijks cadeau :)

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het zal je maar gebeuren, ik hoop niet dat ze een ingewikkelde jurk had haha.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bijzonder.......wie trouwt er nu een week voor je uitgerekende datum? Massa's vrouwen (en baby's dus) die dat niet eens redden...
    Wel een leuk verhaal voor later! ;)

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Tja, er zijn mensen die een bruiloft al ruim een jaar van te voren plannen..

6. tulip

tulip Niet meer actief

hmm vind het een beetje ongeloofwaardig

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ben ik blij dat dochter bij ons besloot 2 weken na ons huwelijk pas geboren te worden ;)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Het gebeurt wel vaker, dat iemand zo'n stortbevalling heeft die zich echt niet van tevoren aankondigde. Ik ken iemand die is bevallen terwijl ze in de auto stapte, op het parkeerterrein. Had ze ineens het hoofdje van haar baby al in haar broek zitten...
    Dus ergens op de wereld is er vast iemand bij wie dit gebeurde op haar trouwdag. Zo gek is dat toch niet? Wel een heel mooi verhaal voor later (weer eens wat anders dan: geboren op de vluchtstrook van de A10, in de trein of in het pretpark. is ook allemaal echt gebeurd.)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mooi verhaal om later aan je kind te vertellen.
    Bijzonder hoor!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat bijzonder zeg..
    Als wij op voorhand niet naar het zh waren gegaan was ik onderweg bevallen.. mijn bevalling heeft van eerste wee tot de geboorte een lrappe 40 minuten geduurd.. vanwege gevoel en/of instinct zijn we eerder gegaan.. hlmaar goed ook..

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

ook lekker slim om zo hoogzwanger te trouwen.... snap dat zoiezo niet zo maar goed ieder zijn ding....

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    wat is er ongeloofwaardig aan??

ik zou op 8 juli 2008 ook gaan trouwen en dezelfde dag is Nikita geboren
    wij konden gelukkig t gemeentehuis nog afbellen( mocht niet trouwen van de verloskundige)

t kan dus zeker wel. uiteindelijk hebben wij op 24 dec ons jawoord gegeven

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    ik was 37weken zwanger van Nikita toen. dus echt hoogzwanger....ze had ook nog 5 weken kunnen blijven zitten maar had daar blijkbaar geen zin in

misschien was dat bij t kindje ook te geval. ;)

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

Geweldig he!
    Ik ben 21-06-2012 getrouwd en toen dus net 34 weken zwanger...

15. Triskele

vanaf 37 weken mag je gewoon thuis bevallen het is zoiezo dan niet slim om vanaf week 35 zoiets te gaan plannen (vandaar dat je ook niet mag vliegen e.d.), of je doet het niet zwanger of in elk geval de eerste 25 weken ofzo als je dan toch een shotgun wedding houd kan je het net zo goed wat eerder plannen toch?

zoiezo zo last minute / gehaast, waarom zou je dat doen? maar goed dat is misschien een kwestie van smaak, net zoals van die mensen die wachten met de babykamer tot week 35 ofzo , voelt ook zo lekker als het op het nippertje moet.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Triselke, hier moet je de trouwdatum minimaal een jaar van te voren vast leggen.. anders is het al vol..
    Dusja ik snap het wel, maarja ik ben dus ook met 35 weken getrouwd..

17. Triskele

waarom dan niet gewoon trouwen als je niet meer zwanger bent , die 10 minuten extra bij het gemeentehuis voor erkenning en gezag is geen reden om zo met haast te trouwen dat is zo achterhaald om om die reden te trouwen en anders had je dat toch in kunnen plannen als je zwanger wilt gaan worden?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ben ook getrouwd met 34 weken.. gewoon uurtje gemeentehuis op maandagmorgen en klaar.. hebben we besloten met 28 weken.. zouden alles laten vastleggen maar trouwen voelde beter.. we wilden beide geen grote bruiloft dus tja.

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Weg huwelijksnacht!

20. Bri

Bri Niet meer actief

lol

Deel Deze Pagina