Maandag begint er een nieuw seizoen van 'Een huis vol'!! Vorig jaar vond ik dit een erg leuk programma om naar te kijken! "Vanaf maandag 17 december komt de NCRV op Nederland 1 terug met de succesvolle serie Een huis vol. Vorig jaar was het de eerste keer dat we kennismaakte met de grote gezinnen Baumgard en Deijs en zagen we hoe het leven er in een gezin met twaalf kinderen aan toe gaat. In de nieuwe reeks volgen we de families opnieuw. Hoe gaat het nu met ze en wat hebben ze het afgelopen jaar allemaal meegemaakt? Zo zien we bij de familie Baumgard hoe het gaat met de pasgeboren Shayquan en of het de familie Deijs lukt om een nieuw huis te vinden. Familie Baumgard Samantha (41) en Eugene Baumgard (48) verrasten vorig jaar hun familie met de aankondiging dat zij opnieuw in verwachting waren. De nieuwste telg is inmiddels geboren. En het blijkt dat zon kleine baby het huishouden aardig op stelten kan zetten. Gelukkig krijgen de ouders hulp van hun overige twaalf kinderen: Tyrona (22), Yokechia (20), Levrone (17), Shauntell (16), Laicerey (15) Roemillo (13), Shayla (11), Shaya (10), Tyrese (7), Nashawn (6), Jleeta (4) en Shevy (3). Toch valt het Samantha en Eugene vaak tegen, de komst van de laatste baby hakt er veel harder in dan ze hadden verwacht. Familie Deijs Ingridt (49) en Marcel (48) Deijs wonen in een klein appartement op vier hoog. Ingridt heeft sinds de geboorte van haar jongste zoon problemen met haar gezondheid. Ze kan het traplopen niet meer opbrengen en wil dolgraag verhuizen. Marcel heeft het prima naar zijn zin in hun huidige woning. Na 22 jaar wil hij niet meer weg. Lukt het Ingridt om haar man te overtuigen? Naast Ingridt en Marcel bestaat het gezien uit: Peter (28), Stefan (25), Melissa (23), Danny (21), Remon (20), Samantha (17), Wesley (16), Kimberley (13), Chantal (12), Jeffrey (9), Naomi (8) en Jordy (2)." De succesvolle serie Een huis vol terug bij de NCRV | Perssite NCRV Ik ga maandag zeker kijken!
ga het alvast instellen bij de opnames want komt op een tijdstip dat ik echt nog niet op de bank kan hangen helaas
Wie kijkt? Het is trouwens 3 weken lang elke (doordeweekse?) dag op tv Ik snap nog steeds niet dat die Fam. deijs zolang op een flatje heeft kunnen wonen met z'n 14e
Ik snap niet dat ze op hakken van ca. 5 cm loopt en klaagt over pijn in haar voeten! Maar goed, respect hoor, om alles in goede banen te lijden!
Toen mw Deijs over haar voeten wreef in het park en ik die hakken zag, dacht ik ook even meid vind je het gek met zulke schoenen. Over het inschrijven bij woningnet, miste ik net dat ene stukje waarom ze nu 160euro inschrijfkosten (!) moeten betalen??? Familie baumgard, het 13e kindje wat een poepie
Hé echt balen ik heb het gemist! Ook niet echt een handig tijdstip... kan ik het ook ergens terugkijken?????!!