Goedemorgen, Ik kijk graag naar TLC en volg dan ook een aantal programma's die ik kijk op een tijdstip dat het kan als de kids slapen bijvoorbeeld. Je hebt nu bijvoorbeeld een nieuw seizoen van 90 days to wed en ik kijk vol afschuw naar het stel waarvan hij een goedlopend bedrijf heeft en zij, een zelfingenomen arrogante met opgespoten lippen madam, hem vreselijk gebruikt vanwege zijn geld. En ze is pas 21 ofzo. Wat een figuur. Zo ook bridesmaids. Wat een onaardige meiden zitten daartussen die totaal niet aan de bruid denken maar alleen aan zichzelf. Ik zou het sowieso niet accepteren als een van mijn vriendinnen zich zo zou gedragen. En dan we are the busbys. Een stel met 6 meiden waarvan een vijfling. Vind het zo knap hoe zij hiermee omgaan, zo relaxed. Maar hoe betalen ze het allemaal? Ze zullen met die serie ook wel een bedrag binnen krijgen neem ik aan. En zo zijn er nog tal van programma's. One born every minute, bevallen met, woman in prison.... Naar toddlers and tiaras kan ik bijv echt niet kijken, te vreselijk gewoon. Wie kijkt er ook graag naar TLC en wat vind jij leuk of irritant?
Ikke!! Erg leuke programma's hebben ze. Idd the busby's.. hoe doen ze het 6 meisjes waarvan 5 peuters pfff... en 90 days to wed ook erg leuk. Vorig seizoen was er een bijzonder stel. Nu haast allemaal😆... Dat bevallen met weiger ik te kijken.. waarom moeten bekende mensen anderen volgen... dan heb ik veel liever onze born Every minute. Gypsy sisters vind ik ook stom. Alleen maar schelden vechten en het 'kijk eens hoe rijk we zijn' (zit voor een andere show daarom zie ik wel eens eindstukjes) Verder bijna alles leuk... ik ben fan
JA de busbys vind ik echt zo leuk! Ik volg ze al vanaf het begin. Zulke leuke meisjes en lieve ouders
Ik kijk zo'n beetje alles wat gaat over bruidsjurken. Prachtig! 😁 Ik blijf er niet voor thuis hoor en neem het ook niet op.. maar 9/10 staat zoiets er hier op.