Als je toch een signaal wil geven kan je ook blanco stemmen. Dan stem je wel en laat je eigenlijk weten dat er volgens jou niks bij zit
Ik hoop dat beheer het laat staan. Misschien als we het verder niet over politiek gaan hebben wel Ik ga op de PvdA stemmen. Maar vind het altijd moeilijk wat ik moet kiezen
ik ga zo eens kijken wat de stemwijzer mij te vertellen heeft Al weet ik bijna zeker op welke partij ik ga stemmen Ben benieuwd!
Ik heb me er nog niet in verdiept, geen zin in ook... heeft ook niet zoveel zin om te stemmen want er zal toch weinig veranderen dus ik denk niet dat ik stem. Ben benieuwd wanneer de rellen uitbreken hier in dit topic.
Ik hoop niet dat er een rel komt. Iedereen doet zijn ding. Ik ben gewoon benieuwd of het een beetje te peilen is wat NL gaat doen aan de hand van Zwangerschapspagina.nl;... Misschien wel veel betrouwbaarder dan Maurice de hond.
Ik heb 'anders' gestemd, want Partij voor de Dieren staat er niet tussen en daar ga ik waarschijnlijk op stemmen. Zo niet, dan wordt het D66. Twijfel nog enigszins. Ik vind het trouwens zorgwekkend dat alleen al op dit forum de PVV nu al bovenaan staat...
Als je niet stemt stem je eigenlijk op iedereen want de zetels worden gewoon verdeeld. Blanco ook overigens... Maar dan geef je wel een signaal inderdaad