Woezel en Pip (tekenfilm KRO)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dolfijn, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hallo meiden,

Is het jullie ook opgevallen dat de KRO steeds dezelfde filmpjes uitzendt van Woezel en Pip in KRO's kindertijd?
    Afgelopen weken kwamen de 5 dezelfde filmpjes voorbij als die week ervoor. Beetje jammer toch?
    Zijn er maar 5 van gemaakt of komen er nog meer?
    Misschien weet iemand er meer van?

Gr. Dolfijn

2. adi

adi Niet meer actief

Er zijn genoeg DVD's gemaakt van Woezel en Pip, dus filmpjes hebben ze genoeg.

Wij hebben zo'n DVD gekregen als kraamkado, maar ik vind de liedjes veel mooier dan de tekenfilm. Die filmpjes zijn zo amatouristisch (hoe schrijf je dit hahaha), het is gewoon een voorgelezen verhaal met wat beelden erbij.

3. luuus

luuus Niet meer actief

ons viel het ook al op... hoop dat er ook wel nieuwere komen onze dochter is echt helemaal gek van woezel en pip...

4. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    @adi; ben je niet in de war met de DVD van de Tovertuin, in het theater? Dit is namelijk niet echt een tekenfilm zoals de voorkant van de DVD doet vermoeden. De theatershow is met poppen waarachter mensen zitten. Niet echt leuk dus.
    Mijn vraag gaat over de tekenfilm die de KRO nu iedere morgen uitzendt op ned.3 zo rond 8 uur. Dat is toch juist heel erg leuk gemaakt? Vind het echt vertederend om naar te kijken, maar dus erg jammer dat je steeds naar dezelfde filmpjes zit te kijken.

Mocht jij in het bezit zijn van een DVD met meer tekenfilms van Woezel en Pip dan houd ik me aanbevolen.

Gr. dolfijn

5. adi

adi Niet meer actief

Nee hoor ik heb gewoon een DVD met tekenfilmpjes EN een apart gedeelte met liedjes die gezonden zijn door Guusje.

Maar ik bedoel dat de stem die het vertelt altijd dezelfde is. En de verhaaltjes worden verteld op een 'voorlees'manier. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk anders.

Deel Deze Pagina