TMF stopt ermee

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by BuffySummers, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mmm tmf kijk ik niet meer niet meer zo leuk als vroeger helaas...

BOes Boes en Ovide vind ik dan wel weer leuk :D

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,878
    5,171
    113
    Home
    ik keek altijd als ik uit school kwam naar toute fabienne ofzo
    kijk nu nooit meer

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

MTV is ook niet meer wat het was, daar is ook geen muziek meer op, alleen die stomme real life shows waar geen bagger aan is =P

van mij part mag die ook weg XD

enige goeie muziek zender is VH1 daar word alleen maar muziek gedraaid non stop :D

4. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Toen ik jong was vond ik TMF echt leuk en leuke muziek. Maar nu draaien ze alleen van die bagger-rap en verder gare programma's. Ben er niet rouwig om.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Dan hoop ik wel dat er iets leukers voor in de plaats komt. Vind TMF op de achtergrond altijd wel lekker als ik aan het huishouden ben. Niet altijd geweldige muziek maar beter dan MTV waar tegenwoordig al helemaal niets meer aan is.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Tja als ze nederlandstalige nummers draaien vind ik dat ook niet leuk;)
    Het gaat om de muziek in het algemeen. Er zijn alleen nog maar reallife shows...
    Maar goed ik heb toch de tv er nooit meer op staan.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Bestaat dat nog dan???

:D

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    idd alleenmaar
    geklets
    raclame
    en stomme muziek !!

ik rauw er ook niet om

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik zal 't niet missen! Bij zowel TMF als MTV staat er toch duidelijk 'Music' in de naam, maar ik vraag me af waar dat gebleven is als ik er tijdens het zappen toevallig weer eens voorbij kom.
    Wij hadden vroeger een schotel en dus heeuuuul veuuul zenders, waaronder VH1, de classic en 'normale' versie, dat was echt leuk. Gewoon non-stop muziek, geen gelul en absurde series waarvan je je afvraagt of er nog een hond naar kijkt.
    Ik zou zelf wel een zender willen beginnen, zou precies weten wat ik zou laten zien/horen, maar ja.... ik ben waarschijnlijk van een te oude generatie èn smaken verschillen natuurlijk. ;)

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik zal het eigenlijk wel jammer vinden, vind het altijd wel leuk om te kijken als er niks op tv is. ;)
    MTV staat bij mij juist veel op want ik volg die series wel zoals The Hills, The City, Life of Ryan, Teen Mom enzo!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Tja dan moeten ze daar lekker een aparte zender voor maken...
    MTV en TMF waren muziekzenders maar daar is niks meer van over.. Vind ik jammer.
    Vroeger werd er veel aandacht besteed aan de VMA's en de EMA's maar dat is ook niet meer...van mij mag MTV ook verdwijnen mits ze eindelijk weer eens muziek gaan laten zien.

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

paar jaar geleden had je The Box was was ook een super zender, tot ze ineens andere dingen gingen uitzenden naast muziek die zender heeft daarna ook niet lang meer geleefd.

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

vroeger vond ik tmf leuk tegen woordig heb je van die vage lui die het presenteren en al die herhalingen word je niet goed van

14. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Naja, ik vind op MTV 'made' wel leuk moet ik zeggen. En 'live of Bryan' heb ik volgens mij een keer gezien met een weekendbreak (dat is die skateboarder toch?)

Maar nr.1 favo blijft toch VH1!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat kwam ook omdat The Box niet zoveel kijkcijfers had. Ze moesten het toen volgens mij gaan delen met Comedy Central en die heeft het later helemaal overgenomen dacht ik

16. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Ik hoop wel dat TMF.NL, TMF Pure enz wel blijft. Maar dat zal wel niet. Gelukkig hebben we VH1 nog en nog SLAM TV maar wel jammer.

Share This Page