Oei, dat was niet de bedoeling! Wie ook?

Discussion in 'Algemene clubs' started by klavertje44, Mar 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Ik heb al meer kindjes en we zaten niet echt te denken aan nog een spruitje dus wilde ik een afspraak bij de gynaecoloog maken om mij te laten steriliseren. Omdat ik niet tegen de anticonceptie kan ben ik hier nu 2 maanden mee gestopt.

Maar, na een avondje lol te hebben gehad kwam ik erachter dat ik hartstikke vruchtbaar was!! Dit omdat ik een handige app tegen kwam en deze had ingevuld.

Oh nee, ik ben zo gek op baby's en kindjes. Maar financieel en qua ruimte is het (bijna) onmogelijk! Maar het eventueel laten weg halen, nee dat zou ik niet kunnen. Het is toch een mini mens? Sommige mensen kunnen niet zwanger worden en dan zou ik een leven moeten beëindigen?

Misschien denk ik nu te ver voor uit en is er niks aan de hand want ik moet nog ongesteld worden. Maar alle alarm bellen rinkelen. Ik kan het met niemand delen dus ik wilde het graag kwijt en misschien zit of zat er iemand in hetzelfde schuitje??

2. lola36

lola36 Bekend lid

Oct 24, 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waarom je dan geen condoom hebt gebruikt ?
    Of spiraaltje ?

Maar als je idd zwanger bent, lijkt het mij een lastige situatie voor je !
    Sommige dingen kun je gewoon niet voorzien...

Want vind je man ?

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien is het nog niet te laat voor een morning after pil?

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Debby: dat zou wellicht nog mogelijk zijn. We weten natuurlijk niet hoelang het geleden is.

Ik ben overigens wel benieuwd naar die app die je hebt gebruikt, Klavertje. Welke is dat dan?

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    @Lola, ik kan dus niet tegen een condoom. Dat is dus het hele probleem van alles ook. Spiraaltje wil ik niet gebruiken omdat ik tegen geen 1 anticonceptie kon en ik dit niet durf te proberen!
    (korte uitleg waarom ik niet tegen ac kan: ik krijg hevige tussen bloedingen met stolsels waardoor mijn HB gevaarlijk daalt..)
    Wat mijn man vindt, die zegt: je bent baas in eigen buik.

Morning after pil moet dan one week after pil zijn, nee te laat dus.

@ Hellen, de predictor app. Als die het juist doet dan heb ik het verkeerd gedaan.....

Share This Page