Ik heb begrepen dat je bij TNS nipo alleen mee kunt doen met enquêtes. Je moet alleen aangemeld worden door iemand die al lid is. Wie o wie kan me helpen? PB me maar.
Er kan inderdaad niemand aangemeld worden op het moment. Ik wil je wel even een pb sturen met andere betrouwbare enquete sites.
rook je? zo ja, dan kan ik je voor deze aanmelden, misschien dat je dan in hun systeem blijft staan en ook andere onderzoeken kan ontvangen Kent u personen die roken? Of personen die met anderen een huishouden vormen waarin iemand in dat huishouden rookt? Indien deze personen aan onze online onderzoeken zouden willen meewerken dan kunt u hier het betreffende emailadres noteren! Wij sturen deze personen dan binnenkort een uitnodiging met verzoek tot deelname aan TNS NIPObase.
oh ''jammer'' heb even gezocht op mijn home pagina enzo, maar zie nergens waar ik je eventueel aan zou kunnen melden.
Al jaren een inschrijfstop... Zelf doe ik wel mee maar ik heb nog nooit de vraag gekregen om mensen lid te maken.
Ik doe ook al jaren mee, ooit heb ik mijn moeder eens aangemeld toen er nog geen stop was, maar toch heeft ze nooit iets van een enquête ontvangen. Nu inderdaad alleen nog voor rokers.
en wat is dat dan voor rokers, zelf enquetes invullen, of andere dat laten doen.. Ik ben wel roker namelijk.. PB me anders even