Ik erger me stierlijk aan de laksheid van lift monteurs bij de tram en treinen. Ik moest gister met de kinderwagen naar de CB buiten de stad, auto uit geleend dus ik met de tram. Komen we aan loop naar de lift, lift stuk. 1 lift geen mogelijkheid om naar beneden te lopen want die is niet gemaakt. Lange trap zware kinderwagen maar gelukkig waren er een paar die me gelukkig konden en willen helpen. Dit gebeurd me echt zo vaak moet je aan de andere kant zijn en doet een van de 2 liften niet dus kom je niet naar boven of benden. Soms moet ik dan weer de rampenrail pakken en een halte verder gaan om weer een halte terug te gaan. Kost me ook nog geld ook grr. Maar bij deze kon dat echt niet en moest ook nog terug maar kon niemand vinden om naar boven te komen met de wagen dus heb ik maar de bus gepakt maar jeetje wat een gezeur. Rampen rail is gemaakt voor minderinvaliden nou mooi als de lift het niet doet. Heben jullie hier ook zo'n last van hihi.
Ja bij R'dam cs toen ze nog aan het verbouwen waren.. En bij mn eigen huis, woon op 3 hoog met een lift, maar dan moet ie het dus wel gewoon doen. Sta je bijv s'ochtends met je duowagen en 3 kinderen om naar school te gaan en de lift doet het niet, klote gewoon.
Ik had het vorige week op Amsterdam centraal. Gelukkig 2 mensen van de gemeente die de kinderwagen naar beneden hebben getild (en ik de maxicosi). Zijn behoorlijk veel trappen. Ik vind het ook heel erg slecht, maar behalve zorgen dat hij snel gemaakt wordt kunnen ze er ook niet veel aan doen
Ja heel vaak meegemaakt op verschillende stations in rdam. En al de lift het wel doet sta je vaak in een penetrante plas of wiet lucht ook heel vervelend
Met metro eigenlijk nooit last, maar treinstations zonder lift vind ik ronduit irritant. Ik woon bij een station zonder lift, maar je moet wel een hoge trap op om op het perron te komen. Heel irritant!