TNS Nipo

Discussion in 'De lounge' started by Joycey, Dec 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het TNS Nipo smult van dit forum!

Wat heb je op je brood? Wat voor chips eet je vaak? Wat is voor jou de dealbreaker? Wat verdien je? Hoe ziet je woonkamer eruit? Wat eten we vandaag? Zou jij terug gaan of niet? Hoeveel kinderen wil je? Wat is jouw budget? Gooi jij makkelijk dingen weg? Hoe ziet jouw kerstboom eruit? Welke zorgverzekering heb jij? Hoe vaak sport jij? Hoe vaak klus jij? Wat is jouw favoriete positie?

......

Jongens, die opsomtopics toch! :D Soms zie ik een topic met 16 pagina's waarbij iedereen zijn/haar mening geeft en er wordt allang niet meer op gereageerd door de TS, maar is het gewoon 1 grote opsomming waar niks mee gedaan wordt.

TNS Nipo; kom er maar in! Eat your heart out en smul mee met de statistieken! Jullie hoeven nooit meer iemand te interviewen of lastig te vallen voor het beantwoorden van vragen. Succes ermee :cool:

Ik vraag me af wat er met al die gegevens gedaan wordt? *insert-paranoia* Ben ik de enige die er zo over denkt? Ik ga maar eens een aluminiumhoedje opzetten :cool:

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Snap je gedachte.... Maar hoe betrouwbaar zijn onze opsommingen dan?? Dat vraag ik me dan af!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb een universitaire opleiding gedaan, verdien meer dan 600.000 euro per jaar, heb een koophuis, een dikke auto onder mijn billen, een tweede auto voor mijn vent, eet graag wokkels, heb een baan voor maar 24 uur per week en voed daarbij 18 van mijn zelfgebaarde kinderen op terwijl ik tegelijkertijd kan jongleren met vuurfakkels!

Oh, en ik gebruik lactacyd zo'n 18x per dag op mijn boterham :cool:

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat ben je weer scherp vandaag :D

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Lactacyd gegeten, hè? Dan krijg je dat :cool:

6. soeza

soeza Niet meer actief

We zijn bijna hetzelfde! :) ik lust alleen geen wokkels :(

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik lust alles :cool: !

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Is dat een soort van SCP, of eerder NSA-achtig?

Ach ja, met Stapel aan de kant kunnen we wel weer wat mooie publicaties gebruiken. Ik zit er niet mee.

9. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Nou neem maar van mij aan er geen enkel onderzoeksbureau iets kan met die chaos en onzin van ons ;). Geen enkele klant zou willen betalen voor dit soort onbetrouwbare en ongestandaardiseerde gegevens, dus geen zorgen en kom maar door met die onzinnige topcis :p.

10. Ja, maar TNS Nipo heeft dan nog geen antwoord op de volgende vragen:

Als Lays chips, Dorito's en Bugles met zijn drieën in een discotheek zouden staan….
    - wie zou er dan het meest op de dansvloer staan?
    - wie is dan het muurbloempje?
    - wie versiert er dan de meeste chickies?

;)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nacho cheese natuurlijk :D EL GRINGOOOO!!! :cool:

Share This Page