Half september was ik jarig en kreeg ik een kaartje. Maar de persoon had een oude postzegel op gedaan van 0,39 cent i.p.v 0,44 cent. Dus moest ik een boete betalen van 0,88 cent. Dacht van ja doei, ik heb het toch nietgedaan. Dus betaalde ik hem niet. Maar nu hoorde ik van als je het niet betaalt dan houden TNT post van je vast, net zo lang dat je het bedrag van 0,88 cnet betaalt. Is dat zo. Heeft iemand hier ervaringen mee?
geen idee,ik had hetzelfde namelijk.had een verjaardagskaart gekregen,ook onvoldoende gefrankeerd.heb nog een herinnering gekregen en de en de laatste tijd heb ik niks meer gehoord..ga niet betalen hoor. maar van post achterhouden weet ik niks.kan me niet voorstellen dat dat mag...
Ik heb toen Keenan geboren was een felicitatiekaartje van iemand gehad maar de envelop was te dik ofzo, dus er zat een kaartje van TNT aan met een boete van 1,76 euro. Deze heb ik tot de dag van vandaag nog niet betaald, maar mijn gewone post krijg ik nog steeds binnen hoor, dus ik denk dat het een broodje aap verhaal is !
Heb ook een keer zo'n kaartje gehad, een paar weken later nog een herinnering, en daarna nooit meer wat van gehoord. Ik denk dat de administratie kosten niet opwegen tegen die 0.88ct!
hie rook ooit gehad en een heriinering en nu ook nooit meer iets van gehoord en krijg nog steeds post! mooi niet betalen! hahahaha
Ik heb laatst ook niet betaald en ook een herinnering gekregen..maar ik krijg tot nu toe altijd gewoon mijn post in de brievenbus. Vroeger heb ik wel eens een kaart naar mezelf gestuurd..zeker meer dan tien jaar geleden..leek me wel grappig.. Elke dag zitten wachten tot die kaart binnen kwam en ja hoor een boete erop..hihi.. Die heb ik ook nooit betaald. Volgens mij weet me moeder nog steeds niet dat ik dat toen heb gedaan..hihi..sneaky was ik.. Wel leuk om dat haar is een keertje te vertellen
Nee dat kan niet, juridisch gezien kan TNT je post niet vasthouden. Je krijgt wel een naheffing, tenminste bij mij vergaten ze het niet. Je kunt ook een kaartje invullen en de afzender de kosten laten betalen
ik ga vandaag iets op de bus doen, ik heb het met moeite in een envelop gekregen en zo geplat dat het in de brievenbus past. op gewicht moeten er 5 postzegels op en ja dat doe ik dan ook. maar ben bang dat het daar aangekomen niet in de brievendus past omdat ik er best wel veel moeite voor heb moeten doen om het erin te krijgen (jasje) hier past het er wel in maar er moet gewoon geen lucht in het pakje komen zullen ze hier moeilijk over doen. anders moet ik 6,25 betalen en ja dat scheelt veel toch
Omdat wij post missen vroeg ik me juist af of ze je post vast houden omdat ik die 88 cent niet betaalt heb. Nou ja misschien kan het nog wel komen. Maar omdat veel collega's al hun loonstrookje hebben gehad. O.a dan he.
met de geboorte van Fenne ook 2 snuggere kaartjes zonder postzegel ook 2 herinneringen gekregen daarna niks meer gehoord. Betaal dat echt niet
Heb het ook wel eens gehad dat ik een kaart ontving en waar geen postzegel op zat. Ik moest het dus zelf gaan betalen maar heb dat nooit gedaan en ik ontvang alle post die ik moet hebben. Heb er ook nooit meer iets over gehoord