TNT postbezorger

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Fleur81, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Vandaag heb ik gesolliciteerd bij TNT als parttime/tijdelijk postbezorger. Ik ben gewend heel ander soort werk te doen, maar ik kan solliciteren tot ik een ons weeg, ik word gewoon nergens aangenomen nu ik zwanger ben :x

Op zich lijkt het me wel leuk werk, je bent lekker buiten en je hebt geen leidingevende die in je nek hijgt. Maar ik onderschat het werk ook niet, want volgens mij is het behoorlijk zwaar. Mijn vraag is dan ook of er hier meerdere dames zijn die als postbezorger aan het werk zijn tijdens hun zwangerschap en hoe dat bevalt?

Groetjes,
    Fleur

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

4 maanden na m'n zwangerschap, ergens in juni, heb ik 2-3 weken als postbezorger gewerkt, ben er mee gestopt: veel te zwaar. Ik weet niet wat voor werk je gewend bent maar het is een hell of a job, helemaal als je zwanger bent.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ik heb 3 jaar als postbode gewerkt bij tnt, toen als zaterdagmedewerker. Ik was toen niet zwanger. Afhankelijk van de wijk die je moet lopen is het wel erg zwaar hoor, lijkt me persoonlijk niet echt handig als je zwanger bent. Onderschat het vooral niet. Normaal vond ik het prima te doen als je het eenmaal gewend bent, maar als je zwanger bent zal het alleen maar moeilijker worden ipv makkelijker.

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik zit er ook aan te denken ,ik werk in de zorg,,werk in het zh! wat verdien je als bezorger?!! als je bijv maar 12 uur werkt?

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik had daar een bruto-uurloon van € 8,36.

6. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi

ik raad het af om bij de tnt te gaan werken ik heb het gedaan de eerste 4 maanden gingen heel goed nog daarna ging het minder tot 6 maanden nog maar 1 wijk gelopen en daarna met dank aan de arbo met vervroeg verlof gegaan veel te zwaar en tnt weet niet wat ze me zwangere aan moeten het is meer een mannen bedrijf dus niet doen zoek een baantje wat geen amiricaans bedrijf is

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi,

Ik ben 3 jaar geleden ook posstbezorgster geweest. En dat was tijdens veel gladheid. Dus aangezien dat ik toen ook af en toe een paar flinke vallen heb gemaakt lijkt het me tijdens de zwangerschap niet echt een geschike baan.

Ik zit trouwens nu in de WW en indd geen baas die je aan wil nemen.

succes met het vinden van een baan.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had ook gekeken op hun site en zag wat je verdiend per uur. Nou echt belachelijk je begint met 8 euro per uur.... Als ik deze mensen altijd zie ploeteren door weer en wind dan vind ik het belachelijk weinig wat ze verdienen.

Ik zou het ook niet gaan doen als je zwanger bent. Het is lichamelijk best zwaar denk ik

Deel Deze Pagina