Hallo allemaal, even een reactie vanuit Rainbowbabies met een korte toelichting omdat we het vervelend vinden dat niet iedereen tevreden is en daar streven we natuurlijk wel naar. We zijn inderdaad tussen kerst en nieuwjaar gesloten. Dit is de enige week in het jaar dat we geheel dicht gaan. Bijna iedereen die bij Rainbowbabies werkt heeft jonge en school gaande kinderen. We hebben de melding gemaakt vanaf maandag 21dec - en getracht iedereen die daarvoor heeft besteld, ook te verzorgen. Tevergeefs op 60 pakjes na. Sorry als het verkeerd uitgekomen is. Annuleren kan altijd - je krijgt geld gewoon terug gestort. Vanaf vandaag zijn we weer aanwezig op kantoor en zullen we alle mail in behandeling nemen. Als er nog onduidelijk is dan horen we dat natuurlijk graag. Mailen kan naar info@rainbowbabies.nl. en natuurlijk iedereen een kleurrijk 2010 gewenst!
Nou toch netjes hoor! Tuurlijk het blijft vervelend, maar vind de oplossing mogelijkheid tot annulering en geld terug wel netjes.
Ben blij in ieder geval een reactie te hebben gekregen! @Bakmama, ja ik vind het wel een slechte service als ik een mail krijg dat ik nog even moeten wachten tot de post morgen en ik vervolgens een mail krijg dat ze dicht zijn. Ik kijk niet elke dag op hun website dus ja ik vind het nogal kort door de bocht. Dit is de eerste keer dat ik bij ze bestel, dus over annuleren en geld retour ontvangen, dat wist ik helemaal niet.
Ik vind dit niet meer dan "normale" service, maar aangezien we in Nederland door de bank genomen alleen maar slechte service gewend zijn waar de klant absoluut geen koning is......wordt dit al snel als bijzonder "goede service" gezien. Het annuleren en geld terug ontvangen is een wettelijke verplichting die ze hebben dus geen extra bijzonder gebaar dat RBB maakt. Er zijn blijkbaar toch 60 klanten die tevergeefs op hun pakje hebben zitten wachten. Als ik RBB was zou ik deze klanten als extra gebaar een kadobon o.i.d. aanbieden of een flinke korting op een volgende bestelling. Neemt niet weg dat ze in elk geval gereageerd hebben, excuses en uitleg gegeven hebben, dus dat is dan wel een pluspunt.
Dank je wel Nikki, ik voel mij bijna onmenselijk om dit als nare services te ervaren! Mijn pakje is niet aangekomen, ik was de klos en idd geld terug storten is het minste wat ze MOETEN doen. Ik baal nog steeds dat de jongens geen shirtje aan hadden met de kerst en ik mijn schoonzus der bijzondere blik heb moeten missen als ze het shirtje zag! Een cadeaubon zou idd wel op zijn plaatst zijn, (ik heb overigens nog steeds geen email van ze ontvangen!) maar goed ik begrijp dat dat megaveel gaat kosten als er 60!!!! pakketjes kwijt zijn.