tnt / thema post

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door FZtje, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FZtje

FZtje Nieuw lid

2 mrt 2008
    4
    0
    0
    Hallo, ik ben leerkracht voor een kleutergroep en ik heb binnenkort het thema post. Daarom zoek ik spulletjes die ik hierbij kan gebruiken. Wie heeft er iets liggen?Alles is welkom.

Ik hoor het graag!

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik werk bij de TNT en zal eens kijken wat ik kan verzamelen voor je. Je hoort het later vandaag.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    welke richting moeten we denken? wat heb je nodig?

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb heel veel postzegels liggen (binnen en buitenland)

5. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Oh ships, ben het helemaal vergeten. Heb het druk gehad, sorry!!! Als ik vandaag tijd heb dan kijk ik even.

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb dit voor mijn stage 2 jaar terug ook uitgewerkt voor de kleuterklas.

Je hebt een museum over communicatie ofzo geloof ik, ik heb van daar een boek, postzegels en wat posters gekregen(boek van Max Velthuis) en via de tnt heb ik kleding kunnen lenen in kindermaatjes. Zou je anders via de site even moeten zoeken.

Ik kwam toevallig nog 2 grote vellen neppostzegels tegen gister, en heb miss nog wel meer voor je, zoals dat boek. PB maar als je interesse hebt!

Overigens...ik had ook wat spel en leer materiaal gemaakt voor de kleuters(woordslang geloof ik en meer...) Moet ook nog wel op de harde schijf staan.

In ieder geval heel veel plezier, ik vond het echt een geweldig thema en de kindjes ook :D

Deel Deze Pagina