Hallo, ik ben leerkracht voor een kleutergroep en ik heb binnenkort het thema post. Daarom zoek ik spulletjes die ik hierbij kan gebruiken. Wie heeft er iets liggen?Alles is welkom. Ik hoor het graag!
Oh ships, ben het helemaal vergeten. Heb het druk gehad, sorry!!! Als ik vandaag tijd heb dan kijk ik even.
Ik heb dit voor mijn stage 2 jaar terug ook uitgewerkt voor de kleuterklas. Je hebt een museum over communicatie ofzo geloof ik, ik heb van daar een boek, postzegels en wat posters gekregen(boek van Max Velthuis) en via de tnt heb ik kleding kunnen lenen in kindermaatjes. Zou je anders via de site even moeten zoeken. Ik kwam toevallig nog 2 grote vellen neppostzegels tegen gister, en heb miss nog wel meer voor je, zoals dat boek. PB maar als je interesse hebt! Overigens...ik had ook wat spel en leer materiaal gemaakt voor de kleuters(woordslang geloof ik en meer...) Moet ook nog wel op de harde schijf staan. In ieder geval heel veel plezier, ik vond het echt een geweldig thema en de kindjes ook