Tja rare titel misschien, maar goed... heeft niks met zwangerschapen te maken maar met het VROUW ZIJN. Dus mijn vraag is : Wat zijn jullie mafste, raarste eetgewoontes, combinaties met eten of wat dan ook. Mijn rijtje - kaas met jam ( met brood) - kaas met stroop ( zonder brood) - pindakaas met hagelslag. ei met mcdonald saus. ME ventje zit wel eens te kijken hoe ik dat eet ( liefst laat in avond ook nacht) en zit dan echt te kokhalzen. Dus wat zijn jullie leuke eetgewoontes? Keer geen serieuze vraag maar meer een lach wekkende.
Ik eet broodje met smeerworst en erop augurk. ZALIG Broodje pindakaas met plakje komkommer erop. MMMMM
Mijn rare eetgewoontje is dat ik de 's avonds als ik honger heb, al het beleg opeet zoals worst, kaas. Ik lepel ook zo een bakje smeerworst leeg.
hahahahah, jaa of op rode feestdagen, chocopot erbij, lepel erbij op de bank met een deken en een goeie huilfilm. Heerlijk, vind dit nu al een goede topic.....
Kaas met jam en pindakaas met hagelslag op brood zijn toch geen rare dingen? Ken heel veel mensen die dat eten. Zo uit de pot chocopasta of smeerworst eten vind ik wel een beetje apart Wat ik lekker vind en misschien een beetje apart is, is pindakaas met komkommer op brood. Verder ben ik van mening dat op pannekoeken geen hartige dingen horen... dat vinden sommige mensen ook een beetje vreemd Verder kan ik eigenlijk niets bedenken.
Luna: Hahah! bahhh. Hier eigenlijk niks raars? Ja af en toe een broodje pindakaas met suiker of broodje kaas met mosterd. Cervelaat met mosterd. En áls we het in huis hebben ( wat niet goed voor de lijn is ) een pot speculoos.... Met een lepel en de pot voor de tv! Lepelen maar. MMMM..
Kroketten of bitterballen helemaal fijn malen met een bakje appelmoes erbij even roeren en smullen maar.. De meeste mensen om mij heen snappen niet dat ik het weg krijg, maar het ziet er alleen niet uit, maar is echt lekker.. Maar ik eet bijna alles met appelmoes, tenminste als het warm is..
Ok dit zijn mijn smerigste eetgewoontes: -zoetjes zo opeten - allerlei groenten zoals komkommer,sla etc in bakje pleuren met gebroken toostjes erbij en dan een of andere gore dressing maken met sambal. (let op: dit is wel als ik geen snoep/koekjes in huis heb en iets lekkers wil. Meestal onder invloed van hormonen) - cornflakes met chocomel -boterham met peper en zout - appel in stukjes snijden met kaneel en suiker Zo dit was het ongeveer @Female en Carlien: gadverdegadver *kots*
boterham met cervelaatworst daarop een laag huzarensalade daarop plakjes gekookt ei, daarover heen curry tis effe wat werk maar dan heb je wel wat * kaas in de jus laten smelten en dan opeten * rijstwafels met huzarensalade
ik neem een lepel pindakaas en een granny smit in stukken en doe dan op elk stuk een beetje pindakaas! heerlijk! mijn tante at altijd een wit broodje met paprika chips! verder volgens mij geen gekke dingen..
Ehh, nou daar ga ik dan: Bij gebraden kip vind ik appelmoes met mayo gemengt echt heerlijk. (Niet allemaal overgeven nu hoor)
wat echt lekker is is een broodje met chocolade pasta en plakjes kaas mmmmmm lekker oh en een beschuitje met speculaaskoek is ook lekker haha
ow dat vind ik ook heerlijk!! dit doe ik ook bij de patat alleen dan nog uitjes door de appelmoes mayo