aahhhhhhhhhhh die klote tnt post ook altijd! word er om half tien aangebeld voor mijn vriends kerstpakket! martijn slaapt al slecht de afgelopen maanden (ja maanden) en hij sliep eindelijk, word er aangebeld, ons hondje blaffen en martijn overstuur!! ahhhh!!!!!! word er knettergek van! overdag weten ze de pakjes ook al zo mooi te plannen.... en dan is het vaak nog niet eens voor ons maar voor de buren, ik neem al geen pakjes meer voor anderen dan leren ze misschien eens dat ik het beu ben maar nee hoor ze blijven aanbellen. de bel eruit halen kan niet, (huurhuis) en iets om het af te dekken lukt ook niet.. ik kan hier echt zo kwaad om worden!! ahhhhh even m'n gal eruit! nu weer naar m'n zoontje om hem te troosten en hopen dat hij gaat slapen, hij is alweer bijna een uur wakker...
Oh dat idd niet leuk! Hier nl precies t zelfde! Wakker door de hond, gelukkig kan de bel er wel uit en ik ga dan zo aan de eettafel zitten dat ik de post aan zie komen (als het pakketje is) Sterkte ermee! (kan je anders niet een briefje aan de bel hangen? niet bellen maar kloppen? hier werkt dat trouwens niet, dan blaft ie ook )
Ik snap wel dat 't vervelend is hoor (hier gebeurt 't namelijk ook vaak), maar die mensen doen toch ook maar gewoon hun werk? Je weet van tevoren wat de bezorgtijden zijn (tot half 10 's avonds) en die pakketjesmeneer/mevrouw kan moeilijk met alles en iedereen rekening houden, dan duurt 't bezorgen nog 10 x zo lang. Briefje ophangen is idd misschien een idee? Zeker als je van tevoren weet dat er op die dag iets binnen moet komen.
Inderdaad een briefje ophangen. Of je hond zo opvoeden dat ie niet meer blaft. Waarom neem je eigenlijk geen pakjes meer aan?
we wisten niet dat dit pakket bezorgd zou worden, en ik wist niet dat ze tot half tien bezorgen. ik ga inderdaad maar een briefje ophangen, maar dan moet ik het plastificeren (of hoe je dat schrijft) want de bel hangt buiten dus kan regen enz bij. we krijgen heel vaak pakjes voor de buren, dat begin ik enorm zat te worden dus daarom neem ik geen pakjes meer aan. en hond opvoeden zijn we mee bezig.
Mja ik had dat dus ook telkens. Smiddags als wendy net n half uur in bed lag werd er aangebeld van de pakket dienst voor de buurvrouw en dan savonds als Wendy er net in lag werd er weer aangebeld door de buurvrouw om het pakketje op te halen. En dat op n gegeve moment 3x p week van t zelfde post order bedrijf voor dezelfde buurvrouw. Dan nog eens in de zoveel tijd een pakketje voor de andere kant en voor 2 deuren verder. Heb de pakketjes voor de buurvrouw na 3 weken geweigerd. Ben geen distributie kantoor van de pakketdienst! Af en toe een pakketje ok, maar 3 a 4 in de week? Kan ze niet al die zooi in 1 x bestellen ofzo? En dan komen ze om 5 uur thuis en halen hem pas om 8 op. Daar had ik al eens wat van gezegd en sinds belt ze niet meer knoert hard aan (leek wel of ze t knoppie door mn kozijn naar binnen wilde hebben) maar klopt ze. Maarja daar gaan de honden al helemaal van door het dolle want dat is n vreemd geluid. Gelukkig heeft Wendy de eerste maanden beneden geslapen en word van onze honden niet meer wakker als ze normaal even blaffen. Maar als ze echt door t dolle gaan wel. En soms heb ik hier dan 3 pakketen liggen en geen enkele is voor mij. Dus nu gaan ze met de pakketjes van die buurvrouw al meteen naar iemand anders toe. Want ze weten wel dat ik hem niet meer aan neem.