Wie gebruikt er een straightener?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb zelf vrij stijl haar maar het gaat altijd zo pluizen na een uurtje of wat. Dus ik dacht, ik koop een straightener! Maar heeft dit nu als je al heel stijl haar hebt? En het is ook niet super dik ofzo...ik wil er natuurlijk niet bijlopen als een Nana Mouskouri! Heeft het dan wel nut?

Ik denk trouwens aan de Braun Satin Hair-Colour Straightener ES3 haarstyler, wie weet of dit ook echt een hele goede is?

Thanks!

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik heb zelf geen stijl haar, maar als ik mijn haar stijl is het niet echt pluizig ofzo, maar doet er altijd wel iets van een klein mini beetje wax in voor minder pluis, komt ook doordat mijn haar super droog is

3. Aura

Aura Niet meer actief

ik kan niet meer zonder....maar zeker met jou haar (als ik het zo lees) eerst altijd zijde aanbrengen anders gaat je haar naar de knoppen....

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ Aura

Wat gebruik je dan precies en waar koop je dat. Mijn haar is ook altijd stro na het steilen

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb ook stijl haar, en doe mijn haar ook met een straightener tegen het pluizen.. en ik gebruik voor ik het stijl speciaal spul zodat mn haar niet kapot gaat..

kan alleen even niet op de naam komen hihi

ga ik zo even voor je kijken!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    en het is..

Loreal studio 'Hot Straight'
    en op de achterkant staat:
    hot straight een op warmtebron werkende gladmakende creme, speciaal voor stijltang en haardroger.
    beschermt het haar.

vergemakkelijkt het gladmaken.
    zijdezacht en langdurig resultaat.

Nou en ik vind hem helemaal top!

liefs!

(het is een roze fles met een zilverkleurige dop)

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ah dank je. Die heb ik wel eens zien staan bij de drogist. Maar is dat in je vochtige haar doen en dan drogen?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Kan op droog haar en op nat haar dacht ik...

Tenminste ik had en 1 die bij allebei kon...nu heb ik al heel lang mn haar niet gestijld...dus heb dat spul ook niet meer!

Er zijn van verschillende merken wel van die tubes/flesjes!

9. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Stijlen werkt zeker tegen het pluizen. Je moet inderdaad na het stijlen even een slik/zijden erin doen. De allerbeste is Bio Silk (te koop bij Cosmo of Douglas), hierdoor blijft het mooi glad en glanzend (ook als je even door de regen loopt).
    Alleen zou ik gaan voor een andere stijltang, niet die Braun. Die sluit niet helemaal goed, er zit zo'n veer-systeem in, waardoor je met 2 handen moet stijlen. De ene hand hou je de stijltang mee vast en knijp je 'm dicht en met de andere hand moet je het topje van de stijltang dichtdrukken. De beste stijltang is van Chi (Farouk), maar die is erg prijzig, een goedkopere variant die ook érg goed is, is Remmington Type: S9950 (kost ongeveer 40 euro, net als de Braun).

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja, is in vochtig haar en dan met de haardroger helemaal droog maken en dan stijlen..

weet niet of het kan bij droog haar.. dat heb ik nog nooit geprobeerd :D

er zijn inderdaad nog wel meer verschillende merken, van goedkoop tot duur..

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Oke bedankt. Ik heb mijn steiltang besteld bij de kapper. Oftuwel de tangen die zei zelf ook gebruiken. Is heet met 30 sec tot 200 graden en gaat als een tierelier

12. Aura

Aura Niet meer actief

@ Draak86.....ik heb glisskur staat er iets van Silk op. en ik zou je willen adviseren je haar niet op zijn heetst te straighten, dan gaat je haar echt naar zijn mallemoer (helaas ervaringsdeskundige) met iets lagere temperatuur ben je wat langer bezig maar houd je je haar ook langer mooi.

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    i know, maar dan zit er na een halve dag ook weer slag in :( maar idd mijn haar is behoorlijk doorg ;)

14. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb nu extensions omdat mijn haar zo dun is geworden omdat ik hiervoor nooit met zijde of temperatuur instelling werkte...heb ik echt strohaar en super dun haar gekregen.
    Nu met die extensions lijkt het weer een super mooie volle bos maar had liever mijn eigen haar.....hoop dat het snel weer in oude staat is.

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Oke bedankt voor je advies, je hebt ook gelijk hoor. Ik verf mijn haar ook nog wel geregeld ook. en soms zelfs (deel van mijn haar) ontkleuren dus het heeft wel wat te verduren

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Bedankt voor de tip meiden! Dat Silk is wel een goede, dat ga ik zeker erbij kopen. Maar ik lees dus ook ervaringen dat je haar er niet bepaald beter van wordt. Hmmmm lastig! Ik heb namelijk best mooi haar van mezelf. Het glanst echt super en ik kleur het bijna nooit omdat ik dus al die glans heb. Ik zou het dus echt willen gebruiken tegen het pluizen in deze tijd van het jaar...

Ik ga het ook nog maar even vragen bij de kapper

Deel Deze Pagina