Ik krijg net een brief binnen, met hele vertrouwelijke informatie erin. nu is de (witte) envelop helemaal groenig geworden en er zitten scheurtjes in. de brief zelf is leesbaar, maar ook helemaal groen geworden het is net of ze de envelop even hebben opgepropt en door een emmertje water hebben gehaald. ik vind dit ronduit slecht. het is gewoon een brief met zeer vertrouwelijke info erin, ze hadden dit zomaar kunnen lezen. en deze brief heeft er meer dan een week over gedaan om hier te komen, ik had degene die hem verstuurd heeft er al op aangesproken waar die bleef, en ze hadden hem al een tijdje terug op de bus gedaan.. pokke tnt!!:x zo das eruit!!
Als je bij TNT (tegenwoordig PostNL) melding doet, dan word je eerst teruggemaild, dan wordt er een onderzoek gestart en over de uitkomst daarvan word je zelfs nog weer teruggebeld. Tenminste, zo ging het bij mij toen al mijn post van een week lang verdwenen bleek te zijn.
Ik kreeg zelfs laatst een kaartje van de postbode zelf met 'Bedankt!' erop. Bedankt voor de klacht, nu kan ik mijn werk nog beter doen
Dat was helaas wel een voorbedrukte kaart van PostNL zelf. Beetje voor schut dus, voel me nu wel een klikspaan...
oh een voorbedrukte kaart.. mmm dat valt tegen dan ja.. jammer... ach geen klikspaan joh.. moeten ze hun werk maar goed doen
Er worden een miljoen miljard brieven verwerkt per dag, er kan natuurlijk altijd fout gaan. Jammer is het wel maar niets aan te doen. Ook de Post NL gaat hier geen diepgaand onderzoek naar doen hoor...
nee dat verwacht ik ook niet, maar ja kan ook geen melding maken zoals vele andere dat niet doen.. maar ja daar schiet ik ook niks mee op.. ik had t een stuk minder erg gevonden als t een ''gewoon'' postbriefje was geweest, maar dit ging gewoon over vertrouwelijk info wat andere mensen gewoon niks mee te maken hebben.. en dan denk ik wel van ja... de brief zou maar in zoverre beschadigen ''onderweg'' dat die open binnenkomt hier ofzo..