HELP! Zo overtuigd dat ik was van een meisje, is afgelopen donderdag het tegendeel bewezen... Had al een paar leuke meidennamen opgeschreven, voor jongensnamen net zo hard mn best gedaan maar uiteindelijk staan er daar nog 0 op mn lijstje. Onze dochter heet Jaimy. Vinden wij een leuke stoere meidennaam. Nu zijn we dus op zoek naar een leuke stoere jongensnaam, maar ik heb echt geen idee.... Dus nu schakel ik jullie hulp in (again ).. Ik hoop dat iemand hier DE naam noemt. Thanks!
Gefeliciteerd een zoon! Je dochter heeft inderdaad een stoere naam! Leuk. Hierbij mijn voorzetje: Jaimy en... - Daan - Dex - Finn - Dean
Jaimy en Rody Jaimy en Vince Jaimy en Dani Jaimy en Alain Jaimy en Brent Jaimy en Scott Jaimy en Quint Jaimy en Milan Jaimy en Cas Jaimy en Mitch Jaimy en Yorick Jaimy en Leroy Jaimy en Mitchel Jaimy en Glenn Jaimy en Jordan Jaimy en Quincy Jaimy en Sean Jaimy en Dominic
Jaimy & Lex Jack Aidan/Aiden Mylo Devlin Kyle Cooper Vince Scott Niek Til Diego Kenjy / Kenji Mitchel Vico Senna Lyam Rhys Kieran Cayden/Kayden Brent Davy Ludo Maxim/Maxime Mason Jonah Mika Luan Dwight Steve Josh Cody Tyler Matt Shawn/Sean Riley Lewis
Jaimy en Dex Jaimy en Finn Jaimy en Vince Jaimy en Senn Vind ik mooie combinaties...Denk dat ik Vince in dit geval het mooiste vind