Lune wou geen banaan en geen appel maar wel een potje fruit die ik nog in de kast had staan Ze heeft echt in maanden geen potje gehad maar ze vond het wel lekker. 'Appelmoes' zei ze steeds Ze zit nu met een doosje rozijntjes voor de tv We moeten nog even overbruggen tot ze gaat slapen, gaan we daarna op pad. Zal zo even koekjes met dr gaan bakken, vindt ze vast leuk.
Hmm, ze propt haar rozijntjes overal in haar keukentje en in de pannetjes enzo. Ben ik daar blij mee? Even over nadenken nog.
Goedemorgen Deel drie alweer Eens even kijken wat ik nog weet. Ik heb teruggelezen, maar in de tussentijd nog met mijn zus aan de telefoon zitten kletsen, gestofzuigd, 2 kemphanen uit elkaar gehaald Dees, ik hoop dat de ha wat voor je kan betekenen! Leuke schoenen van Fenne gezien. Ik vind het echt een meisje voor zulke schoentjes Grappige Lune met haar opa. Schattig hoe ze zo samen op de bank liggen Jeeej, Supermummy heeft een bed Boney, is je zus al gearriveerd?? Ik kan er dus echt niet tegen als mensen structureel te laat komen! Stuntende Dylan op de bank, leuk! Pfff, Kas heeft de doos met oude cd's gevonden. Dus nu wil hij de hele dag No Limit horen En dan natuurlijk flink aan de volumeknop draaien, want hoe harder, hoe leuker. De buren kunnen dat vast en zeker ook waarderen (NOT). Ze zijn zwaar van de kerk. Ach ja, is weer eens wat anders dan orgelmuziek
verder ik heb er vluchtig overheen gekeken , toen zag ik dat ik nog 20 pagina's moest dus heb het opgegeven iets belangrijks nog verder ??? Hier is mama gisteren bij de Ic arts geweest die papa heeft behandeld , Uit de sectie die ze gedaan hebben bleek dat papa een enorme infectie had door het hele lichaam , dit hebben ze niet kunnen zien ivm de meds die hij kreeg tegen de afstoting van de nier ook waren de darmen zo ver kapot van alle meds dat dit niet te voorkomen was ... zijn hart was op ... Zoals de arts zei , papa was helemaal maar dan ook helemaal op ... Mama vroeg of het anders was gelopen als ze eerder hadden in gegrepen maar de arts zei al ... het resultaat was het zelfde gebleven ... de infectie bleek ook in zijn hersenen te zitten , dit verklaard voor ons een hoop ... en er vallen een hoop puzzelstukjes op zijn plaats over de laatste maanden van papa ..
niks gelezen nog, maar wilde ff weten of er al nieuws is van NAATJE??? Hier is Marijn al lekker verwent.. van ons een driewieler en van de kids een playskool auto met kleine autootjes.... een blokkenstapelietsachtigs..van een vriendin.. mijn pa en schoonzus en kids komen straks.. nog een vriendin.. pfff.. en ik vier t zondag pas..whahaha...nou ja.. is t zondag wt rustiger.. scheelt een boel!!
ik ga snel marijn ff in bed gooien voor een uurtje en de kamer aan kant maken.. Ed is boodschappen doen.. kom zo wel ff kijken of er van Naatje al wat nieuws is....
dylan is trouwens helemaal fan van mega mindy en plop....eerst was het alleen dora,diego en k3 hij heeft nu 5 favorieten
ik wilde eigenlijk even gaan babyshoppen, maar ga toch niet. mss morgen samen met davy, vind ik eigenlijk leuker dan alleen
Ichy, Naatje is al bevallen joh! En zelfs zonder vk want het ging te snel.. Ga maar gauw in het andere topic lezen
Ik zou ook samen gaan Kikkert, veel gezelliger Knuffel Mys! Jullie moeten nogal wat doorstaan he.. Niet niks hoor.
Ook lekker Kikkert! Hoewel, ben niet heel dol op saucijzenbroodjes, vind dat vlees nooit zo lekker. Het broodje eromheen wel Ik vind die kaasbroodjes van de Hema zo lekker.. Meiske, ik heb medelijden met je buren En ook wel een beetje met jou haha! De rozijntjes zijn inmiddels op. En een half broodje ook. Ze gaat zo even pitten, hoop dat ze een uurtje of 2 slaapt maar ben bang van niet.. We zullen zien. Die pasta valt wel een beetje zwaar, pff.. Was na 6 happen vol.