Wij willen ook de binnendeuren op de eerste verdieping vervangen, wil dit eigenlijk ook uitbesteden maar wie doet zoiets?
Vandaag weer wat dingen van onze lijst kunnen afvinken. - stort geweest - bandjes in de tuin geplaatst - begin gemaakt met grindpad - deel van de taxus heg eruit gehaald en staat klaar om maandag naar de stort te gaan. Vanaf dan ga ik proberen elke dag een deel weg te brengen. Zou top zijn als we over 2 weken een nieuwe beukenhaag kunnen planten. Morgen gaan we verder met bandjes plaatsen in de tuin en het grindpad verder af maken. Als het goed is krijgen we hulp van mijn vader.
Ja das dus een goede vraag waar ik het antwoord ook nog niet op bed. De man van mijn nagelstyliste is aannemer dus ik ga het haar de volgende keer vragen!
Ik had het bord vol geschreven met dingen die ik nog moet doen. Ik was het zo zat dat ik de wisser erover heb gehaald...
Ligt er ook een beetje aan wat voor deuren je terug wilt. Tegenwoordig zijn stalen kozijnen met van die 180 graden stalen draaideuren hip maar dat is toch niet echt werk voor een timmerman, is nog best een vak op zich om dat strak erin te krijgen.
zo wordt ik dan juist onrustig als er dan ineens wat tussenkomt en mn planning in de soep loopt. Die loopt ook vaker in de soep dan ik zou wensen. Of t nou corona, mantelzorg of een spokende dochter is. Je krijgt hier geen dag gepland met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dan voel ik me alleen maar rot dat iets weer niet gedaan is. Paar keer achter elkaar en dan barst er een bommetje. Grappig dat mensen zo verschillen.
Mijn klussenlijst: - schouwtegels verven (is nu zwart met heel lelijk groen) - lampen fatsoeneren (dwz ander lamp ophangen, draad inkorten, afdekplaatje) - stukje behangen. - verven - extra gordijnen ophangen in slaapkamer (nu enkel luxaflex) - iets tegen muggen enz regelen voor deuren en ramen. - eettafel verder kaalschuren - grenen kast verven - dakterras verder klaarmaken - posterlijsten ophangen En dan zijn er nog veel beslissingen te nemen. - welke kleuren qua verf - wel of geen overkapping - wat te doen qua inkijk op het dakterras - welke tuinkussens - welke foto’s bestellen
Mijn lijstje. - ramen binnen (doe ik vandaag) - ramen buiten (ga ik uitbesteden, even bellen vandaag) - auto binnen en buitenkant - cadeau voor mijn zus halen
Vandaag belastingaangifte van mn moeder (met een p formulier want jaar dat mn vader overleden is...dat kan niet digitaal). Kwam ff tussendoor omdat ze een bericht kreeg dat dr inschrijving voor een ander huurhuis verlengd moest worden, dan MOETEN je gegevens bijgewerkt worden. (blijf dat bezopen vinden maar goed)
Dat vraagt wel wat precisie, inderdaad. Maar zoiets wordt wel helemaal op maat gemaakt, dus ook een timmerman zou dat moeten kunnen. En anders het bedrijf wat ze aanlevert, zij zullen dan hun eigen vakmensen mee sturen. En als je handig bent, dan kun je het ook zelf
Hier ook nog zat op mijn to do lijstje: - babykamer afmaken - keukenplinten vervangen - deur repareren - tvmeubel slaapkamer afmaken - kledingkasten kinderen opruimen - verslagen studie afmaken - overkapping tuin bouwen - belastingaangifte Sommige klussen groter dan de andere maar man wat een hoop te doen nog.
Wat staat er vandaag op jullie lijstje? hier, - 3 wassen - sporten - stofzuigen - koelkast schoonmaken - groen wegbrengen gemeente - taxus weg knippen en dan alles wat ik tussendoor tegenkom opruimen en schoonmaken. Bovenstaande moet echt vandaag.
Vandaag niet zo heel veel op het lijstje. - Afwassen - Stofzuigen - Tafel schoonmaken - 2 Enveloppen inpakken (Verkochte items) - Er komt waarschijnlijk iemand iets ophalen (Kopen) - Kleien met mijn kindje - Koken Lijstje op langere termijn. - Gehele huis opnieuw verven. - Schuur opruimen - Nieuwe kasten kopen - Belastingaangifte - Rommelkamer omtoveren tot niet rommelkamer - Dingen te koop zetten die nog niet te koop staan - Nieuwe fotos maken van items die nog niet te koop staan. (Sommige items uit een pakket verkocht, dus dan wordt het zo onoverzichtelijk)