Zo weer een werkweek voorbij en het huis is weer viezig. Manlief doet wat hij kan doordeweeks maar toch zet het niet veel zoden aan de dijk. Heb al het beddengoed gewassen en de boodschappen gedaan. Nu zo E van de psz halen. Samen lunchen Stofzuigen bed weer opmaken wc schoonmaken Keuken dweilen en poetsen. Dat laatste alleen als ik er zin in heb
honden zijn uitgelaten. 1,5 uur gestruind en was nog best te doen. En et regent hier nog steeds en dat blijft het ook doen volgens buienradar.
Badkamer gedaan, wc gedaan, 1bed verschoond. Ondertussen ook nog 2wassen gedraaid en opgehangen nog een was aangezet en met mn moeder gekletst die belde toen ik bijna klaar was met de badkamer. Nu even pauze en straks komt mn oppaskindje dus dan even 3uurtjes werken. valt me niet tegen al zeg ik het zelf.
Ja klussen als de keuken en badkamer een grote beurt blijven hier ook te lang op de to do lijsten staan 😁. Ben thuismoeder dus dan krijg je vaak vreemde gezichten 'maar jij hebt toch tijd genoeg?' maar dat soort klussen zijn nou eenmaal niet ideaal met jonge kids om je benen hangend
Alles gedaan behalve de keuken maar plus een was. Misschien straks de keuken nog. Moet wel zeggen dat zo'n to do list motiverend werkt. Normaal doe ik niks in het huishouden op vrijdag en blijft het meeste liggen tot zondag
mee laten helpen is mijn tip. Als ik de keuken wil doen...krijgt zoontje een klein laagje water in de gootsteen en zijn serviesje, dan is hij steeds bezig met soppen en weer afdrogen.
Heerlijk, geniet er nog even van! Hier mijn to do list voor vandaag helemaal voltooid. Voelt goed Zo nog even koken en verder niets meer.
Bah ben vreselijk verkouden Vandaag al gedaan - boodschappen - vaatwasser uit en weer ingepakt - bed afgehaald en was gedraaid - even naar de winkel geweest voor een babyshower kadotje voor mn leuke collega (poeh wat een straf) - gelijk ook ff nieuwe broekjes voor zoonlief gehaald voor bij de kinderopvang (was ik vergeten dus moest nog een keer) Straks nog doen - dweilen (bah wat een vies weer en dat neem je allemaal mee naar binnen) - even wat speelgoed naar boven brengen - was ophangen - bed weer opmaken - vanavond even werken
- wasje draaien (machine draait al) - kleine lekker in bad (net gebeurd) - slaapkamer stoffen en opruimen - even richting stad (het regent nog steeds behoorlijk dus even kijken wat ik doe) - vanavond donkere was strijken - eten koken, ook alvast voorkoken voor morgen - fotoalbum van zoontje bijwerken - proberen alvast een begin te maken met verjaardagshoedjes voor zoontjes verjaardag als zoontje wakker is kan ik niet zo veel dus moet nu even aan de slag (hij slaapt hopelijk nog 45min) en de andere dingen moeten als hij vanavond in bed ligt.
Mijn to do list van vandaag.. - Ramen van binnen (weer) zemen, dankzij een lekkage. - Lijstje maken voor dochters verjaardag - Taarten bestellen - Boodschappen doen, deels ook voor der verjaardag dus een hoop - Misschien alvast wat cadeau's inpakken.
vandaag - vaatwasser in en uitruimen (gedaan) -doekje door de woonkamer ( gedaan) - bedden leggen ( gedaan) - boodschapje doen( gedaan moet allen nog terug helaas) - wassen (ga zo de eerste aanzetten) - wc schoonmaken - vuilnis wegbrengen (gedaan)
Was draaien en ophangen (gedaan) Was opvouwen en opruimen Wc schoonmaken En we gaan vanavond bij schoonouders eten.
Lig al heel dag op bank heb,griep maar moet zo echt wat gaan doen jongste van 4 ook ziek. Woonkamer opruimen Vaatwasser Was ophangen Nieiwe was erin Kleding vouwen Kleding voor morgen klaarleggen Stofzuigen Boven stofzuigen Wc Als ik er aan denk heb ik al zin om bed im te gaan hahaha. Zal rond 18 u posten wat er gedaam is haha
En oumnouafel? Gelukt Bij deze alvast mij to do list voor morgen, ga zodra ik wakker word gelijk beginnen. - Boven en beneden, stoffen, stofzuigen en dweilen. - Badkamer en wc grote beurt. - Foto's af drukken. - Vriendin komt op de thee.
Goedemorgen dames, Kindjes zijn naar school! Wat een rust .. Haha ze waren bijna twee weken thuis door griep en waterpokken. Hier een hele boel te doen. Ik ga nu aan de slag en kom steeds kijken hier
Gisteren alles al lekker schoongemaakt dus alleen de vaatwasser nog uit en inruimen. Zo naar Lelystad toe naar mn wekelijkse praatuur... als ik terug kom boodschappen doen en daarna lekker met de honden het bos in.
To do list vandaag; Was vouwen Was strijken Stofzuigen Dweilen Wc poetsen Vaatwasser uit en weer inruimen Boodschappen doen Koken pfffffffff
Goedemorgen allemaal. Hoer bijna elke dag wel to do lijstjes. Ik hou van lijstjes en functioneer er een stuk beter op Vandaag: Was bijwerken Vegen & dweilen Dieren verzorgen Stad voor paar nodige spulletjes, rijst en brood Vlees uithalen Alvast spijs maken voor kerstbrood Boodschappenlijstje maken voor deze week. Relaxed dagje dus, deze week wel druk want wil het hele huis schoon hebben voor de vakantie. Komt tijdens de vakantie toch niks van met 4 kids thuis