Pffft drukdruk vandaag. Heb de was en vaatwasser al gedaan. Straks: Kerstverlichting buiten zoeken en ophangen Eventueel nieuwe stekkers kopen voor de verlichting Naar de dierenwinkel voor honden eten Naar de action om die schoenendozen te vullen voor arme kindjes Dinercheque voor mijn moeder halen, als cadeau Boodschappen doen Oh en tussendoor kinderen ook naar school brengen en weer halen.
Mijn to do voor vandaag: -Badkamer schoonmaken -Afwassen -Pakketje naar het postkantoor brengen -Boodschappen doen -Visite ontvangen voor mijn bijna jarige dochter
oww meiden mag ik met jullie mee kletsen?! ik moet wel met lijstjes werken anders komt er helemaal niets van :x
Nee geen last van.. nou ja, als de kindjes echt erg ziek zijn ofzo. Verder doe ik alles gewoon waar ze bij zijn. In de loop der jaren een soort schema opgebouwd, -maandag beneden stoffen en zuigen -dinsdag boven stoffen en zuigen -woensdag douche en wc -donderdag ben ik er niet -vrijdag niks speciaals, oudste vrij -zaterdag en zondag idem verder elke dag de was, afwas, koken, opruimen, zuigen en dweilen -Bedden om de week op maandag, -Ramen als ze vies zijn in de zomer komt de tuin er nog bij.
Heb twee slaapkamers grondig gedaan en de kleine aangekleed en gevoed. Zo zoontje ophalen van peuterspeelzaal en daarna even naar de supermarkt. Ga nu even omkleden en daarvoor even de wc grondig doen kan ik dat ook weer weg strepen.
Vandaag: -strijken (gedaan) - was in de wasmachine (gedaan) - gevouwen was opruimen (gedaan) - was ophangen - sneeuwsterren op het raam (gedaan) - oud glas opruimen (gedaan) - gehaktballen braden - naschools werken - stofzuigen (1 keer gedaan, nog een keer of 2/3 haha) - kleertjes van zoontje uitzoeken en te koop zetten en naar de kledingbank brengen (uitgezocht en te koop gezet, van het weekend naar de kledingbank)
dank u dank u hier mijn to do list van vandaag: * woonkamer opruimen * was opvouwen en in de kasten leggen * boodschappen doen * kattenbak verschonen * bed verschonen * kerst cadeautjes kopen * stofzuigen * dweilen * vaatwasser uit en in ruimen tot zover mijn lijstje...
Ik ben weer present hier na een drukke tijd met feestjes en werken. mommy12, wat leuk dat je een foto post. Keuken ziet er weer strak uit!! Gister na een werkdag nog de kerstboom opgetuigd + andere versieringen. Het ziet er weer gezellig uit hier. Mijn lijstje voor vandaag: Ons beddengoed uitwassen (draait al) Kussens uitwassen 1 was opvouwen + opruimen Keuken opruimen Deel speelgoed opruimen (dochter heeft zoveel gekregen op haar verjaardag dat ze niet weet waar ze mee moet spelen) Koelkast netjes maken + schoonmaken Boven stofzuigen Wc's schoonmaken Boven opruimen Met sopje door het huis heen (vensterbanken, kasten e.d.) Ik kwam het oude servies van mijn overleden oma nog tegen op zolder. Dat wil ik in onze glazen keukenkastjes zetten. Ik ga gauw beginnen. Eerst de kinderen maar uit bed halen.
Lijst van gister is helemaal gedaan, incl. extra was gedraaid en opgehangen. Vandaag: - Ochtend werken - Pakketje ophalen - Boodschappen - Dressoir opruimen.
vandaag - ochtend werken - vaatwasser laten draaien - 2 wassen draaien, 1e zit er in - droger laten draaien - eten vanavond klaar zetten - kerstkaarten schrijven
Behalve de koelkast heb ik gister alles afgekregen. Ook nog het playmobil uitgezocht. Vandaag: 2 kasten bij zoon op kamer uitzoeken Vaatwasser legen Was opvouwen en opruimen Koelkast Bijkeuken opruimen Tv-kast schoonmaken Beneden stofzuigen Kadootje klaarmaken voor juf van zoon
Dankjewel! Ik heb geen idee, ze was niet echt verkouden en niet veel hoesten ofzo maar ineens koorts. Heel gek, komen wel kiezen door, maar 39 graden uit het niets? Ze voelde zich ook echt ziek (hangen, niets willen) Vannacht vrij goede nacht gehad en vanmorgen 37.3 jeej! To do list: - Dagelijkse ronde - Box lade opruimen - Speelgoed kast opruimen en het echte baby speelgoed naar zolder. - Swifferen - Vanavond niet koken want heb kerstviering van het werk.
Hallo, daar was ik ook weer eens. Ik zag dat iedereen zich had voorgesteld: Ik ben Kyra, 41 jaar, moeder van 3 kinderen van 8, 6 en 3, gastouder en student. Oh ja en thuisblijfmoeder met een huishouden dat nu echt in de soep loopt. Mijn lijstje voor vandaag: - Wassen - Strijken - Keuken schoonmaken - Woonkamer opruimen, stoffen en stofzuigen - Kerstdozen naar zolder brengen - WC boven en beneden doen - Paar kerstkaarten schrijven en versturen - Naar het CB met de jongste - Alvast het drinken voor de verjaardag van mijn jongste halen - Als ik nog tijd over heb de grote kast met knutselspullen opruimen.
Ik ben 25 jaar, getrouwd, moeder van 2 kinderen 1 van 4,5 en 1 van 1,5 jaar. Ben thuisblijfmoeder. vandaag: -Vaatwasser in en uitruimen (gedaan) -Stofzuigen en dweilen (gedaan) - wasssen ( eerste droger staat al aan) - Vuilniswegbrengen -Boodschappen (gedaan) - Kinderkamers luchten -Wc schoonmaken (gedaan) - Bedden opmaken (gedaan)
Hier zelf grieperig en een kondje wat ook niet helemaal lekker is. Ik moet vandaag; Boodschappen doen voor twee weken, komende dagen amper tijd. Bed verschonen met al die bacillen Nog een gewoon wasje draaien Dus het valt op zich mee. Zie alleen op tegen de grote boodschappen in de regen. Sterkte allemaal!
het ging allemaal vrij vlot vandaag dus heb de badkamer extra kunnen doen dus die hoeft van de week alleen de vloer nog goed.. De was is ook klaar voor vandaag en de was voor morgen staat klaar.. Ik hoop morgen of de keuken grondig te kunnen doen of de kinderkamers grondig te doen..