Goedemorgen dames, Kinderen net afgezet op school en peuterspeelzaal. Baby gaat lekker op de speelmat. Mijn to do list voor dat ik weer naar de psz moet om zoon op te halen. Kamers luchten Bedden opmaken Wasje aanzetten Wasje opruimen die in droger zit. Wc schoonmaken Badkamer schoonmaken Woonkamer netjes maken
Ik wil vandaag doen: -badkamer -was ophangen (draait nu) -nog een was draaien en ophangen -planten watergeven -nieuw zeil op de tafel -speelgoed opruimen Ik heb vanochtend een pan appelmoes gekookt en voor de rest niet zo veel te doen vandaag dus. Komt goed uit, DL vanmiddag vrij, vanavond kerstviering dus vroeg eten. Maar dat staat al klaar.
Goedemorgen : Hier het volgende op de planning: - bedden opmaken (gedaan) - slaapkamers opruimen (gedaan) - vaatwasser leeg (gedaan) - badkamer soppen - woonkamer en keuken soppen - gang en wc soppen - vooral beneden stof zuigen - was vouwen, strijken en opruimen (VEEL!) - knutselen met de boys als ik tijd en zin heb 😊 Zal vast meer zijn wat ik zou moeten doen Ben benieuwd hoeveel ik kan afstrepen aan het einde van de dag!
Was van alle kamers halen - is gedaan Was sorteren op zolder - is gedaan Wassen draaien -1e staat aan Was opvouwen Wc beneden schoonmaken Wc boven schoonmaken Kamers boven opruimen -is gedaan Kamers boven stoffen Kamers boven stofzuigen Diverse telefoontjes plegen - is gedaan
Ik ben sowieso van 7-16 aan het werk,maar kindje slaapt veel dus verder: - was aanzetten (gedaan) - boodschapjes voor vanavond (gedaan) - moe meisje dat eindelijk vakantie heeft straks achter frozen zetten - knutselen met dochter, zoon en oppasbeeb - stofzuigen
ladies de geode voornemens niet laten versloffen he to do list vandaag: - knutselen met zoontje (gedaan en nog gekleid) - werken (net gedaan en straks weer) - stofzuigen - badkamer poetsen
Ik was dit topic al helemaal vergeten. Mijn lijstje voor vandaag: Vaatwasser uit- en inruimen Keuken opruimen en schoonmaken Klein beetje administratie Boven stofzuigen en nat afnemen Gang en keuken dweilen
Leuk! Today - Soep afmaken (staat al op het vuur) - Iets voor erbij verzinnen en maken - Na mijn dochters slaapje even naar de Nettorama lopen. - Cel blok H kijken Net al gestofzuigd en geweilt, dus lekker rustig aan nu.
Vandaag: - badkamer poetsen (gedaan) - vaatwasser uit en inruimen (gedaan) - beneden stofzuigen en dweilen (gedaan) Zometeen als dl wakker is: - hond uitlaten - auto bij de garage ophalen - boodschappen - was ophangen
Ja ik ben er ook weer!! Vandaag heb ik het volgende gedaan: 2 wassen gedraaid Boven en beneden gezogen Beneden gedweild En natuurlijk gekookt. Net alles weer opgeruimd en doekje over fornuis en aanrecht gehaald. Verder was dochter ziek en heb ik lekker aandacht aan haar gegeven.
Hier vandaag gedaan: - stoffen - stofzuigen - dweilen. Morgen: - Pakketje wegbrengen - Kleding kasten opruimen - Voorraadkast aanpakken.
Ookal zitten nou alle drie de kids op school heb ik nog tijd te weinig. Ik wil nog; - opbergbakken onder ons bed uitzoeken en opruimen - zolder opruimen - meter kast opruimen - troep keukenkast opruimen - laden uitzoeken van de tv kast - In de tafel opruimen Ik vind dit extra dingen en neem er nooit de tijd voor. Maar ik ga morgen de laatste drie dingen wel even doen.
Mijn lijstje is: Brief opstellen woningbouw Foto album trouwdag inplakken Scrap booken van 4 albums De voortuin onkruid vrij maken De achtertuin schoonmaken Kippenhok schoonmaken Dat was het wel
Leuk topic! Ik heb ook elke een to-do lijst, die voor vandaag: - 2 wassen draaien (1 zit er al 1) - Stofzuigen boven - Administratie doen Morgen: - Bedden verschonen - Stofzuigen beneden - Overal opruimen Normaal doe ik vrijdag avond de wekelijkse boodschappen, maar deze heb ik gisteren al gedaan, dus vanavond wat meer tijd voor andere dingen
Vandaag het huishouden rustig aan doen. Dochter ligt hier ziek op de bank. 2 wassen opvouwen en opruimen 2 toiletten schoonmaken opruimen boodschappenlijstje + weekmenu klaarmaken
Hier heb ik de keukenkastjes van buiten allemaal al gesopt. Nu de tegels nog even afnemen. Wat moet ik nog doen; - woonkamer stoffen - stofzuigen - dweilen - oven schoonmaken En dan vind ik het wel weer prima voor vandaag
al gedaan week boodschappen was opgevouwen beneden opgeruimd en gestoft boven opgeruimd en gestoft was gesorteerd autoverzekering aangepast nog doen wassen draaien strijken hele huis stofzuigen
Al gedaan; Vanmiddag meerdere wassen gedraaid en weggewerkt en gestofzuigd+gedweild en stof afgenomen overal. Ik moet nog een sopje over de trap halen en de bankhoezen in de was. Eigenlijk ook nog even de wc. Wie geeft mij een schop onder mijn kont?
Vandaag: - 2 wassen draaien en ophangen - Even langs moeders/oma - Boodschappen - Kleding kast van mezelf opruimen.